Saturday, Jun 20, 2020

صفحه نخست » یک تقاضای عاجزانه از برادران اطلاعات سپاه؛ ف. م. سخن

2B689D0E-AB37-49C9-96C9-FF7E1C3F514E.jpegلطفا واجبی را دور از دسترس حاج اکبر طبری قرار دهید!

بعد از پرتاب ملکوتی قاضی غلامرضا منصوری از پنجره ی هتلی در رومانی، به نظر می رسد فرشته ی مرگ به سراغ عزیزانی که برای راه انداختن کارِ مردم اقدام به گرفتن رشوه می نمودند رفته و قصد دارد جان یکی یکی آن ها را بگیرد.

ما چون موردِ حاج سعید امامی نازنین را در گذشته ها داشتیم و ایشان هم با واجبی اقدام به پرواز ملکوتی نمودند، ترس برِ مان داشته نکند که حاج اکبر طبری، دست راست و چپِ حضرت آیت الله لاریجانی خدای نکرده گول فرشته ی مرگ را بخورد و با میل کردن داروی نظافت اقدام به پروازی دیگر در کهکشان جمهوری اسلامی نماید.

لذا از برادران اطلاعات سپاه پاسداران تقاضا می کنیم از بی عرضگی وزارت اطلاعات در دوران سعید جان درس بگیرند و مبادا به جناب طبری برای نظافت تن و بدن واجبی بدهند. حتی اگر تمام بدن نامبرده پر از مو و پشم شود، تقاضای ما این است که نهایتا یکی از آرایشگران گمنام امام زمان اقدام به زدودن مو از ایشان نماید تا ملتی از نگرانی به در آید.

ما انتظار نداشتیم که قاضی منصوری عزیز، با حداقل ۵۰۰ هزار یورو دارایی، بعد از رسیدن به اروپای آزاد، دست به خودپرتابی بزند یا خدای نکرده ضد انقلاب زخم دیده، موجبات پرتاب او را فراهم آورد (یعنی وقتی مجاهدین خلق، فریدون فرخزاد را می کشند بعید نیست برای تخریب جمهوری نازنین اسلامی، قاضی منصوری را نیز از بالا به پایین هتل پرتاب نمایند).

معمولا در این گونه حوادث، سلسله مراتب رعایت می شود و مثلا ابتدا حاج اکبر طبری واجبی را خشک خشک می خورد و بعد قاضی منصوری خودش را پرتاب می کند. حالا این بدبخت چرا این همه رنج سفر به خود هموار کرده و خودش را تا بخارست کشانده و آن جا خودکشی کرده برای ما معلوم نیست.

به هر حال چه با سلسله مراتب اداری، چه بدون آن، خطر مرگ، جان حاج اکبر عزیز را تهدید می کند لذا خواهشمندیم برای این که جریانات رشوه گیری در طول بیست سال گذشته، کاملا آشکار شود و ما کمی به ریش جمهوری اسلامی بخندیم و حال کنیم، هر گونه وسیله پاکیزه کننده از دسترس ایشان دور نگه داشته شود تا به حول و قوه ی الهی، ما شاهد گیر افتادن اون بزرگ بزرگ شون باشیم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy