Thursday, Jun 25, 2020

صفحه نخست » بازداشت ۳ تبعه ایران توسط مرزبانی آمریکا

border_062520.jpgاداره گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده در بخش «دیل ریو» واقع در «تگزاس» از دستگیری سه ایرانی با ادعای عبور غیر قانونی از مرزهای این کشور خبر داد.

رادیو فردا - اداره گمرک و مرزبانی آمریکا اعلام کرد ماموران این اداره روز اول تیر سه ایرانی را که اعضای یک خانواده هستند در ناحیه «دل ریو» واقع در مرز تگزاس با مکزیک بازداشت کرده‌اند.

اطلاعیه‌ این نهاد که روز چهارشنبه چهارم تیر منتشر شده است، اتهام این افراد را «عبور غیرقانونی از مرز آمریکا» عنوان کرده است.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

این اطلاعیه می‌گوید، ماموران مستقر در یک پست دیده‌بانی سه نفر را مشاهده کردند که با عبور غیرقانونی از مرز وارد خاک آمریکا شدند. این سه نفر شامل مادر، پدر و فرزند خانواده بودند که در تحقیقات بعدی مشخص شد شهروندان ایران هستند.

در ادامه اطلاعیه اداره گمرک و مرزبانی آمریکا گفته می‌شود که این افراد به پاسگاه مرزی «کامستوک» منتقل شده و روند اداری پرونده آنها طبق مقررات و دستورالعمل‌های اداره مرزبانی آغاز شده است.

ماموران پاسگاه مرزی ناحیه «دل ریو» در عملیات گشت‌زنی خود در نوار مرزی با مکزیک به‌طور معمول با شهروندان کشورهای مختلف جهان روبرو می‌شوند که تلاش می‌کنند با عبور غيرقانونی از مرز وارد خاک آمریکا شوند.

بر اساس این اطلاعیه، در طول سال ۲۰۱۹ میلادی شهروندان ۵۹ کشور مختلف هنگام عبور از مرز آمریکا در ناحیه «دل ریو» بازداشت شدند. همچنین در حدود شش ماهی که از سال ۲۰۲۰ میلادی می‌گذرد اتباع ۶۳ کشور مختلف در همین منطقه توسط ماموران اداره مرزبانی آمریکا بازداشت شده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy