Saturday, Jul 11, 2020

صفحه نخست » ابوعزرائیل به بیماری کرونا مبتلا شد

abu_070920.jpgالعربیه - فعالان رسانه‌ای عراقی روز یکشنبه 12 ژوئیه تصویری از «ایوب فلاله حسن الربیعی» ملقب به «ابوعزرائیل» که یکی از اعضای شبه نظامیان فرقه‌گرای وابسته به ایران در عراق است را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند که در آن نشان می‌دهد که این عنصر وابسته به شبه نظامیان فرقه‌گرا به بیماری کرونا مبتلا شده و اکنون وضعیت سلامتی او وخیم گزارش شده است.

رسانه‌های ایرانی نیز که اخبار رو به وخامت گذاشتن وضعیت سلامتی «ابوعزرائیل» را منتشر کردند.

تصاویری در شبکه‌های اجتماعی از ایوب با نام مستعار «ابوعزرائیل»، منتشر شده که او را در حالی که بر تختی در بیمارستان دراز کشیده، نشان می‌دهد.

abu1.jpg

برخی گزارش‌ها از آسیب کامل ریه او خبر دادند. گفته می‌شود او اکنون به وسیله تنفس مصنوعی نفس می‌کشد.


«ابو عزرائیل» به دلیل ارتباط محکمی که با فرمانده سپاه قدس قاسم سلیمانی که در اوایل ژانویه با حمله آمریکا به فرودگاه بغداد کشته شد، داشت به همین دلیل او به عنوان یکی از رهبران برجسته شبه‌نظامیان فرقه‌ای موسوم به تیپ «امام علی» به حساب می آید.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

طرد او از میدان التحریر توسط تظاهرکنندگان

نام ابوعزرائیل توسط رسانه‌های فرقه گرایان وابسته به رژیم ایران برجسته شد این رسانه ها او را رامبوی عراق نامیدند اما بیشتر زمانی نام ابوعزرائیل بر سر زبان‌ها افتاد که او وارد در زمان اعتراضات ژانویه سال جاری تلاش کرد با ورود به میدان التحریر تظاهر کنندگان را به پایان دادن به اعتراضات توصیه کند اما حضور او باعث خشم معترضان شد و در نتیجه با حمله معترضان به او به عنوان یکی از نمادهای فرقه گرایی و فساد و وابستگی به سپاه قدس که در لیست سازمان‌های تروریستی قرار دارد، او را از میدان التحریر طرد کردند. معترضان به او یادآوری کردند که خود جزء حلقه‌های فسادی است که عراقی‌ها علیه آن قیام کردند کما اینکه به او تاکید کردند که او گفتمان فرقه‌گرایانه رژیم ایران را برای ایجاد تفرقه میان مردم عراق را عملی می‌کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy