Wednesday, Jul 15, 2020

صفحه نخست » تهدیداتِ آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی علیه موجودیتِ ایران؛ مانع وقوع انقلابند، اکبر گنجی

ganji_071520.jpgاکبر گنجی

ایران در موقعیت خطرناکی قرار گرفته است. دستکم دولت های آمریکا، اسرائیل، عربستان سعودی، امارات متحده، و...علیه ایران جبهه واحدی تشکیل داده اند. اقدامات این جبهه فقط ناظر به حکومت جمهوری اسلامی نیست، ناظر به موجودیت ایران و زندگی ایران زمینیان نیز هست.

مثلث «ترامپ، نتانیاهو، محمد بن سلمان» رهبری اتحادی را علیه "امنیت ملی" و "منافع ملی" ایران بر عهده دارند. حمایت از گروه های تجزیه طلب، یکی از اقدامات این مثلث است. این اقدامی علیه جمهوری اسلامی نبوده و نیست، این اقدامی علیه موجودیتِ ایران است. این جبهه از گروه هایی حمایت به عمل می آورند که ایران را به جنگ داخلی سوق می دهند.

وقتی مردم ایران به این اقدامات و فعالیت ها می نگرند، نگران موجودیت ایران و امنیت ملی کشورشان می شوند. این نگرانی نیز موجب می شود تا اکثریت ایرانیان وارد فعالیت های خشونت آمیز انقلابی نشوند. فعالیت هایی که در شرایط خطرناک کنونی، قطعاً مورد سوء استفاده دشمنان موجودیت ایران برای به راه انداختن جنگ داخلی و تجزیه ایران قرار خواهد گرفت.

این جلسه ناظر به بخش کوچکی از فعالیت های مثلث «آمریکا- اسرائیل- عربستان سعودی» یا مثلث «ترامپ- نتانیاهو- محمد بن سلمان» علیه ایران و تأثیر منفی آن بر کنش انقلابی ایران زمینیان است.

خواهشمند است برنامه را ببنید و محققانه نشان دهید: آیا تهدیداتِ عملیِ واقعیِ این سه دولت، یکی از علل و دلایل عدم ساختن «وضعیت انقلابی» در ایران و ورود اکثریت ایرانیان به حرکت های انقلابی هستند یا نه؟ آیا این مدعا نادرست است که اکثریت مردم ایران نگران تجزیه ایران و جنگ داخلی با حمایت دولت های خارجی بوده و هستند و این نیز یکی از علل و دلایل خودداری آنان از مشارکت در فعالیت های معطوف به انقلاب علیه جمهوری اسلامی است؟

آدرس یوتوپ اکبر گنجی:

https://www.youtube.com/channel/UCi-wR3aee_iOhXXIUv0PP3g/videos



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy