Friday, Jul 24, 2020

صفحه نخست » علل تهدید به زور و ترور رهبران آمریکا، علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr.jpgعلل تهدید به زور و ترور رهبران آمریکا (برخلاف قوانین بین المللی از جمله منشور ملل متحد)از سوی رژیم جمهوری اسلامی وبالعکس سکوت در مقابل اسرائیل،چیست؟
تمام مراکز نظامی رژیم در سوریه و قریب به بیست مرکز مهم،اعم ازاتمی،نظامی و غیره ،وابسته به سپاه ،در داخل کشور،مورد حملات تخریبی قرار گرفته،سخنگوی وزارت خارجه رژیم، آمریکا را تهدید نموده و مقصر نام میبرد. زیرا، توان نظامی و سواد و تکنولوژی پاسخ ،به حملات اسرائیل را، ندارند.در نتیجه نوع حملات را مخفی نموده و اعلام نمی کنند.بلکه دون کیشوت وار، با دستان خالی و عقلی ناقص ،علیه آمریکا، رجز خوانی می کنند.

اگر حقیقت را،اقرار و مثلا بگویند ،حملات به نطنز و...،از سوی اسرائیل بوده،مجبورند ،قدرت و توان خود را، ولو به تروریست های شان در منطقه،نشان دهند.اما چون قدرت شان پوشالی وتهدید شان، طبل توخالی است و توان پاسخ متقابل ندارند.در نتیجه،آن را منکر میشوند.اسرائیل هم،با اغتنام از این ضعف بنیادی رژیم،همچون فردی که در گوشه رینگ گیر افتاده،چپ و راست(داخل و خارج) می زند.دو حزب حاکم و رقیب در اسرائیل،علیرغم اختلافاتی که دارند،اما در مورد رژیم و تهدیدات آن،نظر مشترک و واحدی دارند.کسی در تل آویو نیست.که ذّره ای از رژیم حمایت کند.اما اگر رژیم زبان رجز خوانی اش ،علیه کاخ سفید،دراز است.بخاطر این است.که دو حزب جمهوریخواه و دموکرات نظرات متفاوتی نسبت به جمهوری اسلامی دارند.اخیرا جو بایدن و در مجموع دموکرات ها،دکترین خود را در مقابل رژیم اعلام نمودند: رد تغییر رژیم،تاکید بر دیپلماسی،پشتیبانی از برجام. رژیم هم، همزمان، با به آنتن دادن و سر و صدا در مورد قرارداد بیست و پنج ساله، با چین و آغاز گفتگو برای قرارداد مشابه، با روسیه،حربه ای به دست جو بایدن و دموکرات ها داد.که با دکترین حفظ رژیم،مثلا باعث بازگشت آن، از آغوش چین و روسیه، به غرب گردند.
وقتی برنامه کاری حزب جمهوریخواه، در مورد رژیم ،بر این دکترین خلاصه میشود: در برخورد با شرایطی که امنیت ما،منافع ما و بقای دوستان ما را، بشدت تهدید می کند،همه گزینه ها، روی میز است.یا سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید: آمریکا می خواهد، عدالت برای همه کسانی که، در ایران در معرض خطر شکنجه و اعدام قرار دارند،اجرا شود.ما در کنار مردم ایران خواهیم ایستاد.یعنی تعهد به اجرای اصل حقوقی مسئولیت برای حفاظت از مردم ایران، در مقابل رژیم ددمنش اسلامی و جنایاتی که علیه ملت ایران،با نقض فاحش موازین حقوق بشر در ایران مرتکب می شود.
نتیجه آن که: به گل نشستن قدرت پوشالی رژیم و سکوت اش در مقابل اسرائیل، به این معنی است.که رژیم فقط زبان زور را می فهمد. بالعکس سرکوب مردم،با همه توان و امکانات،به معنی این است.که جمهوری اسلامی ضعیف کش است و تنها از قوی تر از خود میترسد و در مورد حیات خود ، از قدرت مقابل وحشت دارد.یا اگر علیه رهبران آمریکا رجز خوانی می کند.به خاطر این است.که خالق اش دموکرات ها و ادامه دهنده حیات اش(مثلا با حفظ برجام و سکوت در مقابل نقض حقوق بشر) هم آنها هستند و از این دو دستگی و عدم وحدت آمریکائیان،نهایت سوء استفاده را می کند. درسی که، ما ملت ایران،ازین مقوله می توانیم بگیریم. این است، که بطور متحد،با قدرت و یک صدا ،در مقابل رژیم، قد علم نموده و بایستیم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy