Sunday, Aug 9, 2020

صفحه نخست » پاسخ احمدی‌نژاد به سخنان پرویز فتاح درباره ملک ولنجک

165076E1-963A-4C17-BA78-38A85E0711EB.pngدفتر محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین، اعلام‌ کرده احمدی‌نژاد هیچ‌گاه درخواستی برای در اختیار گرفتن ساختمان به بنیاد مستضعفان نداده و دفتر ولنجک را خالی خواهد کرد.

در اطلاعیه این دفتر آمده این «محل در آبان ١٣٩٢ با انتخاب و پیشنهاد و دستور رئیس وقت بنیاد مستضعفان و با یک قرارداد» به دفتر احمدی‌نژاد داده‌ شده و "محلی متروکه بوده که بعدا بازسازی" شده است.

دفتر احمدی‌نژاد مدعی‌شده او همواره آماده بوده این دفتر را خالی کند و سال گذشته پس‌ از گرانی زمین و مسکن، پیشنهاد خالی‌کردن این دفتر را داده، اما پیشنهاد تخلیه‌ای از سوی بنیاد به آنها داده‌ نشده است.



دفتر احمد‌ی‌نژاد در ادامه اطلاعیه خود آورده است: سال ۹۶ او به رهبر انقلاب پیشنهاد داده همه دارایی‌های بنیاد مستضعفان فروخته شود و «میان مردم، خصوصا محرومان»، توزیع شود.

در انتهای اطلاعیه آمده: "احمدی‌نژاد زیر دین و بار هیچ فرد یا گروهی نمی‌رود و «آمادگی داریم این دفتر را خالی کنیم و خالی خواهیم کرد."

گفتنی است شب گذشته پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان، در گفت‌وگویی تلویزیونی، گفت احمد‌ی‌نژاد «در ملک ۱۸۰۰متری بنیاد مستضعفان در ولنجک» دفتر دارد و افزوده‌بود: «اگر آقایان مدعی مردم‌داری‌اند باید ملک بیت‌المال را پس بدهند.»

البته اطلاعیه دفتر رئیس جمهور پیشین روشن‌ نکرده اگر برای داشتن دفتر در ولنجک درخواستی نداشته است، چرا بنیاد به او در این منطقه دفتر داده و چرا او پذیرفته و اگر آماده خالی‌کردن دفتر بوده، چرا تاکنون آن‌را خالی نکرده است.

سخنان پرویز فتاح از شب گذشته تاکنون جنجال های زیادی را به راه انداخته است. پیش از احمدی‌نژاد هم شهین دخت مولاوردی و معصومه ابتکار به سخنان فتاح اعتراض کردند و از تلویزیون درخواست کردند طبق قانون به آنها فرصت دفاع بدهد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy