Sunday, Aug 16, 2020

صفحه نخست » دانشمندان: موجودات فضایی در آینده نه چندان دور به کره زمین حمله خواهند کرد

arab16-1.jpgالعربیه - برخی دانشمندان پس از تحقیقات گسترده فضایی به نتیجه رسیده‌اند که در سیاره‌های دیگر مخلوقاتی باهوش وجود دارند که انتظار می‌رود این موجودات در ساله‌های آینده روی زمین فرود بیایند .

دانشمنمدان علوم فضایی بر این باورند که با توجه به پیشرفت عظیم و سریع تکنولوژیکی که جهان شاهد آن است، این موجودات در سال‌های آینده برای شناخت انسان‌ها و تعامل و برخورد با آنها به زمین فرود می‌آیند.

یک فضاشناس مشهور و معتبر اسپانیایی اظهار داشت، می‌توان طی چند دهه آینده موجودات بیگانه‌ای را روی کره زمین دید. این دانشمند و ستاره شناس گفت: «این کشف انسانیت را تکان خواهد داد».

دکتر جاریک اسرائیلیس دانشمند بزرگ و ستاره شناس اسپانیایی، در مصاحبه با روزنامه بریطانیایی «ذسان» گفت که گمانه‌زنی‌ها درباره وجود موجودات فضایی و احتمال ارتباط انسان‌ها با آنها در آینده فرضیه‌ای است که به واقعیت تبدیل شده است و مطمئناً این موجودات یا مخلوفات فضایی وجود دارند.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

دکتر جاریک اسرائیلیس (Garik Israelis) بنیانگذار جشنواره «استارموس» (Starmus Festival) است که بزرگترین کنفرانس جهانی سالانه با محوریت بررسی اکتشافات فضایی و تجلیل و قدردانی از آن کشفیات را برگزار می‌کند. در این کنفرانس سالانه شمار زیادی از دانشمندان، ستاره شناسان، افراد علاقمند به علوم فضایی و روزنامه نگاران از سراسر جهان شرکت می‌کنند. این جشنواره برای اولین بار در جزایر قناری اسپانیا ، در تابستان سال 2011 برگزار شد.

این ستاره‌شناس برجسته اسپانیایی گفت: «من فکر می‌کنم ما حیات و زندگی «هوشمندانه» کائنات دیکر در دوران زندگی‌مان کشف خواهیم کرد».

منظور این دانشمند اسپانیایی نسل فعلی بشریت یعنی نسل ما شاهد ظهور موجودات بیگانگان خواهیم بود و نه نسل‌های آینده.

وی افزود: «حداقل ما علائم واضحی که شواهدی از زندگی موجوداتی بیگانه‌ بسیار با هوش را پیدا خواهیم کرد، این یک کشف بزرگی است که بشریت را خواهد لرزاند».

او ادامه داد: «این برای علم بسیار هیجان انگیز خواهد بود‌، اما فکر می‌کنم این مسئله باید ما را قانع کند که زندگی یک چیز باورنکردنی است و بهتر است ما مراقبت آنچه در سیاره خود انجام می‌دهیم، باشیم.»

دکتر جاریک در باره فضاپیمای تخصصی وابسته به آژانس فضایی ایالات متحده «ناسا»که ماه گذشته برای اکتشاف (ناسا) به مریخ فرستاده شد، اظهار داشت: «این فضاپیما تنها ده درصد شانس یافتن میکروب در سیاره سرخ را دارد».

او گفت: «این فضاپیما تنها 10٪ احتمال پیدا کردن میکروب در سطح مریخ را دارد. این تنها در چارچوب حدس زدن است اما باز این مقدار نیز واقعاً خوب است».

گفتنی است که ناسا به دنبال شواهدی از وجود «حیات» در سایر سیارات مانند مریخ است، این در حالی است که صدها میلیارد سیاره در فضای خارج از منظومه شمسی وجود دارد ، از جمله در داخل «راه شیری» که زمین را دربر می گیرد. این سیارات می‌توانند پناهگاه زندگی عجیبی باشند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy