Friday, Sep 11, 2020

صفحه نخست » سلاح سهمگین ما برای شکست ترامپ، طنزی از ابو مالش

trump2.jpgدر جلسه این هفته یکی از برادران پیشنهاد کرد که برای شکست ترامپ باید از مباهله و قدرت بسیار زیاد نفرین‌های حضرت آقا استفاده کنیم. ما ضمن اینکه هوش سرشار این برادر را تحسین کردیم از خرفتی خودمان شرمنده شدیم، سلاحی به این قدرت در اختیار داشتیم و از آن استفاده نکردیم. مباهله یعنی اینکه دو دشمن در مقابل هم بایستند و همدیگر را نفرین کنند تا خداوند یکی از آن‌ها را که ناحق است از صفحه روزگار براندازد.

عجیب است که ما بعد از انقلاب از این سنت شریف استفاده نکردیم تنها یکبار آیت الله اشراقی داماد امام، به حسن نزیه مدیرعامل شرکت نفت پیشنهاد مباهله داد البته آقای نزیه مخالفت کرد و از قضا هر دوی آنها پس از مدت کوتاهی به دیار باقی پیوستند. مباهله نکرده هر دوی آنها متوفی شدند وای به حال اینکه مباهله می‌کردند. بنابراین، این خطر وجود دارد که پس از مباهله خداوند ترتیب هر دو طرف را بدهد.

مباهله آدابی دارد که هردو طرف باید رعایت کنند. هر دو باید غسل کرده و طیب و طاهر باشند و قبل از طلوع آفتاب رو به روی هم بایستند و همدیگر را نفرین کنند. بعضی گفته‌اند که باید شمشیری، خنجری و یا یک چیز‏‏تیزی را در زمین فرو کنند ولی ظاهراً این خیلی مهم نیست. ما پیشنهاد می‌کنیم که مباهله بین ترامپ و حضرت آقا برگزار شود. ترامپ به دو دلیل از مباهله استقبال می‌کند یکی این که فکرمی‌کند مذاکره است و دوم اینکه او هر کاری در باب مفاعله مانند معاشقه، مغازله، مغالطه، معانقه و مهمتر از همه مذاکره را دوست دارد.

در مباهله ما از هر جهتی دست بالا را داریم، اول آنکه آمریکایی‌ها اصلاً فرهنگ غنی ما را در زمینه نفرین کردن ندارند، تنها نفرین آن‌ها "برو به جهنم" است. ما صدها سال است که یک دیگر را نفرین می‌کنیم و مرگ بر این و مرگ بر آن شعار اصلی انقلاب ما است. دوم آنکه ترامپ اصلاً غسل بلد نیست، بنابراین طیب و طاهر نیست و شرط اول مباهله را ندارد (دوستان ما از این که رئیس جمهورمملکتی به آن بزرگی، غسل بلد نیست خیلی تعجب کردند و کلی مزاح کردند). پیشنهاد می‌کنیم حضرت آقا از نفرین‌های ادیبانه استفاده نکنند. بلکه بیشتر از نفرین‌های کوچه و بازار استفاده کنند تجربه نشان داده است که کارآیی آن‌ها بیشتر است. نفرین هایی مانند الهی جز جگر بزنی، الهی پرپر بزنی، الهی سرت بخورد به سنگ لحد. از حضرت آقا خواهشمندیم که نفرین‌هایشان خدای ناکرده دامن ایوانکا و ملانیا را نگیرد ما برادران حزب الله دشمن خونی ترامپ هستیم ولی به این دوعلاقه خاصی داریم.

صف آرایی و صحنه آرایی میدان مباهله بسیار مهم است و در تضعیف روحیه دشمن نقش مهمی دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای رجز خوانی از سردار همیشه مغلوب محسن رضایی و سردار سلامی استفاده شود. درصف پشت سر رهبری از تعدادی از روحانیونی که قیافه ترسناک دارند مانند آیت الله احمد خاتمی استفاده شود تا رعب در دل دشمن بیندازند (خوشبختانه در میان روحانیون افرادی که قیافه ترسناکی دارند کم نداریم). در صف آخر پشت سر آقا تعدادی از نمایندگان مجلس خبرگان حضور داشته باشند ترامپ وقتی آن‌ها را می‌بیند فکر می‌کند مانند سریال بازی تاج و تخت، مردگان از گور برخاسته‌اند، وحشت زده می‌شود، به تته پته می‌افتد، و همان "برو به جهنم" را هم نمی‌تواند بگوید. از مشاورین رهبری به خصوص از برادر دکتر ولایتی خواهشمند است که قبلا، کارسازی‌های لازم را کرده تا هنگام مباهله خمار نبوده ونشئه باشند. این خطر وجود دارد که همراهان حضرت آقا، به خصوص روحانیت همیشه در صحنه، پس از دیدن همراهان مونث ترامپ آب از لب و لوچه‌شان سرازیر شده و از نفرین‌های عمیق حضرت آقا غافل شوند. البته دید زدن همراهان مونث ترامپ منع شرعی ندارد، برای این که استرقاق است (استرقاق یعنی این که چون آن‌ها مسلمان نیستند کنیز ما محسوب می‌شوند و دید زدن آن‌ها نه تنها حلال بلکه ثواب هم دارد).

در پایان، شرط مهم پیروزی بر ترامپ این است که حضرت آقا راضی شوند که ازپستو بیرون بیایند و برای نجات نظام اسلامی با دشمن روبرو شوند، مباهله روضه اباعبدالله نیست که بشود یک نفره برگزار کرد و مباهله را نمی‌شود از طریق فضای مجازی انجام داد ونفرین با ماسک خطر برگشت نفرین‌ها به نفرین کننده را دارد. یکی از برادران که متاسفانه زاویه‌اش با نظام از ۴۵ درجه هم گذشته است، گفت این امکان را از نظر دور ندارید، ممکن است حق با ترامپ باشد. در کمال تعجب تعدادی از برادران نیزبا او همصدا شدند. خدا آخر و عاقبت ما را بخیر کند، اعتقاد برادران به حقانیت حضرت آقا متزلزل شده و تعداد افراد زاویه‌دار دربین آن‌ها هر روز افزایش می‌یابد.

ابو مالش
شهریور ۱۳۹۹



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy