Saturday, Oct 3, 2020

صفحه نخست » پلمپ یک دفتر حقوقی در سنندج به دلیل نصب نکردن عکس خامنه‌ای

ایران وایر - سایت هه‌نگاو گزارش کرده که که دفتر حقوقی و مشاوره رایگان و املاک «مختار زارعی»، از فعالین مدنی سنندج، از سوی نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران پلمپ شده است.

هه‌نگاو به نقل از یک منبع مطلع نوشته، نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران تحت عنوان اماکن، روز شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹، به محل کار مختار زارعی، از فعالین مدنی شناخته شده سنندج، هجوم برده و اقدام به پلمپ دفتر وی کرده‌اند.

55555.jpgبه گفته این منبع، نیروهای اطلاعات سپاه پیش‌تر از مختار زارعی خواسته بودند که عکس‌هایی از آیت‌الله خمینی و علی خامنه‌ای را در محل کارش نصب کند که با مخالفت وی روبرو شده بود.

به گزارش هه‌نگاو، ۱۲ نفر در این دفتر حقوقی و مشاوره مشغول فعالیت بوده‌اند که تمامی آنها از سوی نیروهای امنیتی از دفتر بیرون رانده شده‌اند.

مختار زارعی از فعالین مدنی و شناخته شده شهر سنندج است که طی سال‌های گذشته بارها از سوی نهادهای امنیتی احضار و مورد بازجویی قرار گرفته و چند مرتبه نیز بازداشت شده است.

این شهروند سنندجی در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ نامه‌ای انتقادی خطاب به رهبر جمهوری اسلامی نوشته و در آن بر ضرورت انجام اصلاحات در روش‌ها و‌ سیاست‌ها به منظور استقرار دموکراسی تاکید کرده بود.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

این فعال مدنی آخرین بار روز شنبه ٣٠ تیر ۱۳۹۷ پس از احضار به دادگاه انقلاب سنندج به اتهام توهین به رهبری، تشویق اذهان عمومی و تبلیغ علیه نظام بازداشت شده بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy