Monday, Oct 5, 2020

صفحه نخست » در یک افشاگری بی سابقه، رکن اطلاعات ارتش اسرائیل با ارائه عکس و فیلم، دروغ های نصرالله را افشا کرد

58364D18-D690-4F5C-B7E6-D7D175434562.jpegرادیو اسراییل

رکن اطلاعات ستاد ارتش اسراییل، در یک اقدام بی سابقه، عکس ها و فیلمی را در اختیار رسانه های جهانی قرار داد که ثابت می کند ادعای حسن نصرالله در دروغ خواندن افشاگری نخست وزیر اسرائیل در سخنرانی هفته پیش خطاب به مجمع عمومی سازمان ملل کاملا بی اساس بوده و سرکرده حزب الله یک بار دیگر کوشیده است دنیا را فریب دهد.

بنیامین نتانیاهو در سخنان خود با نشان دادن تصاویر هوایی فاش ساخته بود که حزب الله لبنان در وسط یک محله مسکونی در بیروت کارگاهی برای بهینه سازی موشک های جنگی برپا ساخته که هر گونه انفجاری در آن رخ دهد ممکن است یک فاجعه انسانی را موجب شود.

سرکرده گروه تروریستی حزب الله لبنان، که به عنوان مزدور رژیم یاران عمل می کند، پس از دو ساعت در تلویزیون ظاهر شد و ادعا کرد که افشاگری نتانیاهو دروغ بوده و کارگانی که او به آن اشاره کرده، یک محل فلزکاری خصوصی است و ارتباطی با حزب الله ندارد.



نصرالله با حیله گری ادعا کرد که هیچ موشکی در آن کارگاه وجود ندارد و حتی گروهی عکاس و خبرنگار را به آن محل دعوت کرد و سالنی را نشان داد که در آن جا مقداری آهن پاره انبار شده بود. ولی عکاسانی که توانستند از برخی ماشین آلات عکس بگیرند، آن را در اختیار منابع علاقمند قرار دادند و اکنون ارتش اسرائیل با استناد به آن عکس ها می گوید که این ماشین آلات، ویژه ساخت قطعات مختلف موشک است . ارتش اسرائیل حتی فیلم کوتاهی را در اختیار رسانه های جهانی قرار داد که یک کامیون هنگام ورود به این مرکز تولیدی وارد می شود و ساعتی بعد با موشک هایی که حزب الله قصد پنهان کردن آن ها را داشت از محل خارج می گردد.

001.jpg

محله ای که این کارگاه در آن برپا شده، محله الجِناح نام دارد و ارتش اسرائیل فاش ساخت که موشک ها به کارگاه دیگری انتقال یافته که در محله برج البَراجنه قرار دارد و زیر یک ساختمان مسکونی برپا شده است.

این واقعیت که نصرالله دو ساعت پس از افشاگری نتانیاهو در تلویزیون ظاهر شد تا او را دروغگو معرفی کند و همچنین ادعا کرد که محل مورد نظر یک کارگاه خصوصی می باشد که ارتباطی با حزب الله ندارد، نادرستی ادعای او را ثابت می کند. خود نصرالله گفت که به خبرنگاران و عکاسان اجازه می دهد از محل دیدن کنند و همچنین، ماموران حزب الله بودند که آنان را به محل برده و اجازه عکسبرداری از یکی از تالارهای تولید را دادند.

خبرنگاران لبنانی نیز گزارش دادند که محل افشا شده از جانب نتانیاهو، مورد حفاظت است و اماموران بسیاری در اطراف آن دیده می شوند و کسی بدون اجازه و بی دلیل نمی تواند وارد آن جا گردد. به خبرنگاران مستقل نیز اجازه داده نشده بود وارد آن محل گردند.

نتانیاهو در سخنان خود فاش ساخته بود که این کارگاه در فاصله بین یک انبار گازهای قابل انفجار و یک جایگاه فروش بنزین قرار دارد و اگر انفجاری در آن رخ دهد، جان افراد بسیاری به خطر خواهد افتاد.

نتانیاهو یادآوری کرد که دو هفته پیش نیز انفجاری در انبار اسلحه حزب الله در روستای کفرغان در نزدیکی مرز اسرائیل رخ داد که تلفات و خساراتی به دنبال داشت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy