Sunday, Nov 1, 2020

صفحه نخست » جواد یساری در یک مراسم عروسی بازداشت شد + فیلم

wire1.jpgایران وایر - «جواد یساری»، خواننده، در مراسم عروسی در شهرستان نیریز در استان فارس روز ۱۰ آبان ماه بازداشت شد. او برای خوانندگی در یک مراسم عروسی دعوت شده بود، با این حال به دلیل نداشتن مجوز برگزاری مراسم در ایام شیوع ویروس کرونا به همراه برگزارکنندگان آن بازداشت شد.

مسئولان انتظامی شهرستان نیریز ساعاتی پس از بازداشت اعلام کردند که جواد یساری را آزاد کرده‌اند، اما برگزارکنندگان عروسی به علت به‌ خطر انداختن جان هزاران نفر همچنان در بازداشت هستند.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

جواد یساری از خوانندگان خاطره‌ساز برای چندین نسل از ایرانیان است؛ خواننده‌ای که قبل از انقلاب ۱۳۵۷ در کلاب‌های شبانه و مراسم اعیانی به سبک کوچه‌بازاری می‌خواند و به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی دست یافت و البته که هنوز هم ترانه‌هایش در بسیاری از مهمانی‌های ایرانیان زمزمه می‌شود. او از معدود خوانندگان قبل از انقلاب ۱۳۵۷ است که همچنان در ایران حضور دارد و در تمام این سال‌هایی که ممنوع‌ از کار بوده است، از طریق کسب درآمد در مراسم عروسی و البته سفرهای گاه‌ و بی‌گاه به دوبی توانسته است زندگی‌اش را بگذارند که این فعالیت‌ها هم بازداشت‌های مکرری را برایش به ارمغان آورده است. حتی چندین‌ بار هم اشخاصی به بهانه اعطای مجوز کنسرت یا پخش رسمی ترانه‌هایش در ایران از او مبالغی را دزدی کرده‌اند و شکایت‌های او به دادگاه هم تا این لحظه نتیجه‌ای برایش نداشته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy