Sunday, Nov 8, 2020

صفحه نخست » نامه به حضور محترم حضرت جو بایدن، پرزیدنت ایالات متحده امریکا!؛ ف. م. سخن

1D56CA86-7138-4145-A3C5-303CC42219BA.jpegحضرت جو بایدن دامت برکاته
پس از عرض سلام و تبریک به مناسبت انتخاب آن جناب به عنوان رییس جمهور ایالات متحده امریکا، نخست مراتب شادی خودم را به نمایندگی از طرف هموطنانی که برای انتخاب شما، شب و روز نداشتند و چنان برای آمدن جناب عالی سینه چاک می دادند که ما از این همه سینه چاک دادن انگشت به دهان مانده بودیم اظهار می دارم.

این هموطنان عبارت بودند از بزرگان و اداره کنندگان جمهوری نازنین اسلامی، اصلاح طلبان حکومتی، نو اندیشان دینی، چپ های سابقا کمونیست مستقر در کشورهای غربی، بچه حزبل های مستقر در امریکا و مشغول تحصیل، و نیز برخی ایرانیان ساکن امریکا، که گویی شوهر دوم مادرشان که ترامپ باشد روانه گورستان شده و جناب عالی که پدر واقعی آن ها هستید به سر خانه و زندگی تان باز گشته اید.

من امیدوارم شما قدر این همه علاقه و دلبستگی به خودتان را بدانید و در چهار سال پیشِ رو این عزیزان را از خودتان نا امید نفرمایید.

اولین درخشش آن اختر تابناک در آسمان تاریک امریکای سابقا جنایتکار، در چهار راه استانبول تهران مشاهده شد و قیمت دلار که به کانال ۲۳ هزار تومان وارد شده بود، به کانال باور نکردنی و شادی بخش ۲۲ هزار تومان بازگشت و این در اثر انتخاب آن حضرت بود، که مانند انتخاب حضرت علی، بعد از حکومت ننگین ابوبکر و عمر و عثمان بود.

امیدواریم این درخشش ها با برداشتن تحریم ها و آزاد شدن میلیاردها دلار و تحویل آن ها به آقایان حاکم بر ایران و آزاد شدن سفر عزیزان تحریم السفر شده جهت انجام برخی دیدارهای پنهان دیپلماتیک و معاینات و معالجات دشوار مثل عمل خطرناک بواسیر و پروستات و سر زدن به خانم بچه ها، و نیز تلاش برای مذاکره ی مستقیم با مقامات عالی رتبه ی ایران در محل استقرار چشمه های آبریزگاه سازمان ملل متحد و خلاصه آن چه ترامپ کله خر با جمهوری عزیز اسلامی نکرد، هر چه بیشتر شود و مانند خورشید تابان بر سرزمین های ما بدرخشد، ان شاءالله تعالی.

این نامه ی تبریک و تهنیت مقدمه ای بر نامه هایی ست که در آینده خدمت آن حضرت جلیل المقام خواهم نوشت و یکی یکی این چیزهایی را که عرض کردم و نتایج حاصل از آن را خدمت تان توضیح خواهم داد، به حول و قوه ی الهی.

الاحقر
ف. میم. سخن



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy