Tuesday, Dec 1, 2020

صفحه نخست » آیا رژیم دون کیشوت وار به جنگ آسیاب‌های بادی می‌رود؟ علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr_2.jpgطرح دو فوریتی مجلس رژیم جمهوری اسلامی در لغو تحریم‌ها، که اگر نشود. از برجام و پروتکل الحاقی (خاتمه بازرسی‌های آژانس بین المللی انرژی اتمی) خارج میشوند. چیزی شبیه از هول حلیم در دیگ افتادن است. فکر می‌کنند که اگر سنبه رجز خوانی‌ها را پر زور کنند. حوض علی آقا پر از ماهی شده و می‌تواند. ماهی‌های گنده و رنگارنگ بگیرد و این غنائم را همچون دوران خوش ماه عسل روابط با حسین اوباما و پر رونقی برجام، بین مافیای قدرت به عنوان پایه و ستون نگهدارنده بیت فاسد، بار دیگر تقسیم نماید. اما نمی‌داند یا خود را به نادانی زده، که در چهار سال گذشته سنگ بنای جدیدی در خاورمیانه گذاشته شده و دیگر با پیمان صلح و ثبات ابراهیم در مقابل هلال شیعه، دوران دیگری با قدرت و قوانین جدید در منطقه قد علم نموده است:

رژیم تصور می‌کند. اگر شروط خود را با حذف برجام بار دیگر از مرحله صفر شروع کند و ناز در آورد. اروپا و آمریکای بایدن (در واقع اوباما) بار دیگر ناز وی را می‌خرند و می‌تواند امتیازات بیشتری نسبت به برجام اول بگیرد. تا برنامه اتمی و موشکی مخفیانه خویش را بیش از پیش رونق بخشیده و سلاح‌ها و وسایل و ابزار سرکوب بیشتری خریداری، تنور آتش هلال شیعه را داغ تر نموده، تروریست‌هایش از حزب الله تا حماس و حد الشعبی و... را تقویت و گروههای تروریستی بیشتری در گوشه و کنار دنیا خلق نموده، به جان ملت ایران و ملل منطق و جهان بیاندازد.
سفر اخیر مقامات آمریکا به خاورمیانه، القای این مطلب بود. که اگر قرار است. مذاکره‌ای انجام گیرد و احیای برجامی باشد. این بار باید همه کشورهای منطقه که سرنوشت‌شان به برجام جدید و موشک و بمب اتمی و تروریسم و هلال شیعه و نوکری رژیم به چین و روسیه گره خورده، درین مذاکرات به عنوان طرفین اصلی شرارت‌های رژیم شرکت نمایند. با توجه به اینکه شکایات وکلای ترامپ هنوز به سرانجام خود نرسیده و نتیجه آرای انتخابات اخیر از نظر حقوقی، مشخص نشده و با در نظر گرفتن این امر که حتی اگر بایدن هم انتخاب شود. با توجه به تجربه برجام اول و سوء استفاده رژیم از آن در آتش بیاری جنگ‌های منطقه و اقدامات تروریستی و گروگانگیری و... محال است که امتیازی به رژیم داده شود بالاخص با شرکت دادن طرف‌های دیگر مسئله (اعراب و اسرائیل) و افزودن مسائل دیگری چون موشک پراکنی و ایذائات علیه کشتی‌ها و حمل و راهزنی دریایی و گروگانگیری‌ها اعم از انسانی وغیره، آنچه در غابت امر تحمیل رژیم خواهد شد. بردگی و اسارت و پذیرش شروط و قواعد جدید بازی، تا حد تن دادن به هر خفت و خواری برای نجات خویش از این مهلکه خواهد بود. نظر باینکه بعلت در کوره حوادث آبدیده شدن، قانون دیرینه بگرد تا بگردیم این بار در دستان پرتوان ملت ایران (رژیم از خیزش میلیونی آبان نود و هشت تا کنون در حالت آماده باش قرمز علیه هرگونه قیام ملی دیگر بسر میبرد) بوده و ملت منتظر و در کمین است. که نقش خود را در اولین پیچ تاریخی برای رهایی کشور از این بساط اهریمنی انیرانی نهایی کند. این بار بطور حتم و یقین پیروز نهایی این میدان مبارزه خواهد بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy