Friday, Dec 11, 2020

صفحه نخست » جناب آقای شاهزاده! قربان کجا تشریف دارید؟ خبری ازتان نیست!؛ ف. م. سخن

B12FD9A8-D93A-45DA-9E24-225139C56234.jpegحضور محترم آقای شاهزاده رضا پهلوی
ان شاءالله که حال تان خوب است و وجود نازنین تان از بیماری و کورونا به دور است.

دیدم بعد از صدور «پیام نوین» ناگهان دچار سکوت رادیویی شدید و خبری ازتان نیست. نگران شدم گفتم مطلبی بنویسم و احوالی از شما بپرسم.

قربان کجا تشریف دارید؟

البته طبق فرمایشات گذشته ی جناب عالی مطلع هستیم که بسیار بسیار بسیار گرفتار هستید و از بس با دوستان هوادار در داخل کشور ارتباط دارید اصلا فرصت نمی کنید سر بخارانید، ولی بد نیست بعد از صدور هر پیام و پیغامی، حداقل مسوولان محترم دفترتان یک نوشته ای مطلبی چیزی به نام جناب عالی منتشر کنند تا ما احساس خلاء نکنیم و فکر کنیم شما هم وجود دارید.

البته در کانال تلگرام شما، که تبدیل به کانال تسلیت اموات و درگذشتگان شده، گهگاهی به مناسبت مرگ شخصیتی، هنرمندی، چیزی، پیام تسلیتی درج می گردد و مثلا اخیرا به مناسبت در گذشت خواننده ی عزیز ما رامش، پیام تسلیتی صادر فرموده اید که باز جای شکر دارد که ما متوجه می شویم جناب عالی هم وجود دارید و در عرصه ی تلگرام حضورتان همچنان محسوس است.

ولی قربانت گردم وقتی پیام، آن هم از نوع «نوین» صادر می فرمایید، و اپوزیسیون بی کار مانده در خارج از کشور را دچار هیجان می کنید و اعضای آن را که در اثر تراکم انرژی و عدم تخلیه در حال انفجارند به جان هم می اندازید و وقتی انرژی تخلیه شد، هر یک در گوشه ی رینگ تا صدور پیام نوین بعدی پخش و پلا می شوند، جناب عالی حداقل به عنوان بانی این کتک کاری بیایید احوالی از این اشخاص بپرسید ثواب دارد.

حال اگر سوال ما را لایق پاسخ بدانید و وقت تان اجازه بدهد، بفرمایید صدور این پیام نوین دیگر چه صیغه ای بود و اصلا آن را برای چه صادر فرمودید؟ آیا مردم منتظر پیام نوین جناب عالی بودند تا کاری بکنند، و چون کاری نکردند، تقصیر خودشان است یا چه؟

اگر خودتان یا یکی از اعضای دفتر معظم تان به این سوال پاسخ دهید ما را رهین منت خود خواهید کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy