Tuesday, Dec 15, 2020

صفحه نخست » تکرار داستان روح الله زم برای مجتبی خامنه ای، اکبر گنجی

mojtaba_121420.jpgویژه خبرنامه گویا

ویژگی هایی چون سادگی، جاه طلبی، غرور، پُرادعایی، زرنگی، فریب خوردن، بزرگ نمایی، خودشیفتگی، دروغگویی، بازیچه شدن، و....بخشی از انسانیت ما را تشکیل می دهند. روح الله زم هم انسان بود و همین ویژگی ها را داشت. البته کمی و زیادی هر یک از این ویژگی ها در آدمی تفاوت می کند و به عوامل بسیاری بستگی دارد. به عنوان مثال آمریکایی ها می گویند تمامی روسای جمهور ما دروغ گفته اند، اما همه آنها روی هم به اندازه ترامپ دروغ نگفته اند. برنی سندرز می گوید ترامپ دروغگوی بالفطره است.

حال مجتبی خامنه ای را به جای روح الله زم بنشانیم. فرانسوی ها از طریق عوامل نفوذی شان او را فریب می دهند که اگر به دیدار آیت الله سیستانی برود، آن مرجع تقلید نه تنها اجتهاد وی، بلکه جانشینی او برای پدرش را تأئید خواهد کرد و به زودی رهبر جمهوری اسلامی مورد تأئید بزرگترین مرجع تقلید در قید حیات خواهد شد(البته آیت الله سیستانی مطلقا از این شیوه کثیف هیچ اطلاعی ندارد و نمی داند که فرانسوی ها در حال استفاده از نام و اعتبار او هستند).

مجتبی خامنه ای جاه طلب شیفته رهبری، فریب خورده و به عراق می رود و فرانسوی ها او را می ربایند و به کشورشان می برند. لیست جرائمش- مطابق قوانین فرانسه- را در سلول انفرادی در برابرش گذاشته و می گویند اگر با ما همکاری نکنی اعدام خواهی شد. اما اگر همکاری کنی، تو را با یک زندانی فرانسوی در تهران مبادله خواهیم کرد. البته آیفون مجتبی خامنه ای هم همراهش بوده که همه ارتباطات و اطلاعاتش در آن موجود است و به دست جاسوسان فرانسوی می افتد.

مجتبی خامنه ای بدون توجه به سوابق استعماری فرانسویان در کل جهان ( به خصوص خاورمیانه و آفریقا) و بلاهایی که سر دیگران آورده و به وعده هایشان هم عمل نکرده اند، و بدون توجه به گزارش ۱۲ دسامبر ۲۰۲۰ نیویورک تایمز درباره گردش تند فرانسه به سوی راست افراطی با نصب "ژرارد دارمانین" به عنوان وزیر کشور سرکوبگر، با فرانسوی ها همکاری کرده و به هر چه آنان می خواهند اعتراف می کند. نه تنها همکاران اصلی اش در ایران را لو می دهد، بلکه مطابق خواست بازجویان فرانسوی به دروغ علیه بسیاری از «مقامات حکومتی غیر خودی شده» به عنوان همدست اعتراف می کند.

حال نوبت عمل فرانسوی ها به وعده خویش است. اما سرویس های دیگر جاسوسی و امنیتی فرانسه هم به مجتبی خامنه ای نیاز دارند. به او نمی گویند که حکم اعدام برایش صادر شده است. بلکه می گویند معامله تبادل بخوبی پیش رفته و فقط امانوئل مکرون برای تبادل به کمی فیلم های هالیوودی نیاز دارد. این سناریویی را که ما تهیه کرده ایم، تو جلوی دوربین بازی کن. مکرون که فیلم ها را ببیند، حکم تبادل را امضا خواهد کرد.

پس از فیلم برداری، او را به سرویس رباینده باز می گردانند. حکم اعدام او قطعی می شود و مجتبی در سلول انفرادی هیچ خبری از آن ندارد. بعد فرانسوی ها مجتبی را اعدام کرده و خودشان جسدش را در جایی دفن کرده و به خانواده اش می گویند فلان جا قبر اوست.

خامنه ای، همسرش، فرزندانش، همسر مجتبی و فرزندانش چه حالی پیدا خواهند کرد؟ این حال پدر، مادر، همسر و فرزندان روح الله زم در این روزهاست.

نمی توان از روش های کثیف حتی برای اهداف خوب استفاده کرد. روش ها سرشت هدف را تغییر می دهند. با رذیلت نمی توان فضیلت ساخت. نظام یک برساخته انتزاعی نظری است، اما انسان ها واقعی هستند و همه نظامات برای آنها ساخته شده و می شود. جان آدمی شریف است. مجازات اعدام هم پیشگیرنده جرم و جنایت نیست.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy