Thursday, Dec 31, 2020

صفحه نخست » مرگ خطرناک‌ترین قاتل در تاریخ آمریکا

samuel_123120.jpgساموئل لیتل به کشتن ده‌ها نفر اعتراف کرده بود که تا امروز برخی از آنها ناشناخته مانده‌اند. این قاتل زنجیره‌ای در ۸۰ سالگی در بیمارستانی در کالیفرنیا درگذشت. او در ۱۹ ایالت آمریکا آدم کشته بود

او در طی سه دهه 93 نفر را کشته بود

العربیه - ساموئل لیتل مردی که مرکز تحقیقات پلیس فدرال آمریکا او را به خطرناکترین قاتل تاریخ آمریکا وصف کرده بود، روز چهارشنبه 30 دسامبر در سن 80 سالگی در زندان درگذشت.

شبکه خبری آمریکایی «سی.بی اس نیوز» در گزارشی ضمن برنامه معروف «60 دقیقه» مرگ مخوفترین قاتل که رکورد بیشترین قتل زنجیره‌ای را در تاریخ آمریکا به نام خود ثبت کرده است را اعلام کرد.

اداره اصلاح و توانبخشی زندانیان در ایالت کالیفرنیا نیز روز چهارشنبه مرگ لیتل را در یک بیانیه مطبوعاتی تأیید کرد.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

لیتل توانست برای بیش از سه دهه از چنگ قانون فرار کند تا اینکه در سال 2014 به جرم کشتن سه زن در لس‌آنجلس دستگیر شد. او چهار سال در زندان سکوت کرد اما از سال 2018 به تدریج به قتل 93 زن در 19 ایالت آمریکا اعتراف کرد و با اعتراف او، پرونده بسیاری از قتل‌ها بسته شد.

4433.jpg
تصاوبر برخی از قربانیان که توسط خود لیتل نقاشی شده است

او در سال 2018 به ارتکاب 93 قتل بیش از سه دهه اعتراف کرد ، از سال 2014 به دلیل خفه کردن سه زن در زندان بسر می برد.

لیتل در اکتبر 2019 نیز به ارتكاب قتل‌های دیگری اعتراف كرد و داستان این اعترافات در برنامه تلویزیونی «60 دقیقه» در همان ماه پخش شد

او در برنامه «60 دقیقه» در پاسخ به این پرسش که چرا اعتراف کرده که مرتکب قتل شده است ، گفت: «احتمالاً افراد زیادی وجود دارند که به جای من به قتل محکوم شده و به زندان فرستاده شدند. او به مقامات پلیس گفته بود که او دختران شبگرد، معتادان مواد مخدر و دیگر زنان حاشیه نشین را هدف قرار می داد زیرا معتقد بود که پلیس برای یافتن آنها تلاش زیادی نخواهد کرد.

1112.jpgساموئل در سال 2019 در باره قربانیان خود گفت: «اغلب آنان زنان ورشکسته و بی خانمان بودند به همین دلیل دام من راه افتادند. فکر نمی‌کنم شخص دیگری مانند من مرتکب چنین کاری شده باشد. فکر می‌کنم من تنها کسی هستم که این جنایات را مرتکب شده‌ام، البته این یک افتخار نیست بلکه یک نفرین است».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy