Wednesday, Jan 6, 2021

صفحه نخست » در پرونده پرابهام قاضی منصوری باز هم پای یک زن در میان است

Mansouri.jpg العربیه - وکیل خانواده غلامرضا منصوری قاضی متهم به رشوه‌خواری که چندی پیش در رومانی جان باخت، اعلام کرد که ابهامات زیادی پیرامون این پرونده وجود دارد و اخبار درباره همراهی یک زن با غلامرضا منصوری را تایید کرد!

محمود علیزاده طباطبایی، چهارشنبه ۶ ژانویه ۲۰۲۱ به خبرگزاری ایلنا گفت: «ابهامات زیادی پیرامون این پرونده وجود دارد و تاکنون گزارش و اطلاعاتی به دست ما نرسیده است بر همین اساس در جهت رفع ابهامات، لایحه‌ای به بازپرس ارائه خواهیم داد که در آن لایحه افرادی که لازم است برای رفع ابهامات احضار شوند را معرفی کرده‌ایم».

به گفته او، قرار بود ملاقاتی با سفیر رومانی در تهران انجام شود که اعلام شد سفیر تغییر خواهد کرد و باید با سفیر جدید ملاقات کنند.

طباطبایی فاش کرد که حتی اموال و اجناسی که همراه قاضی منصوری بوده به دست خانواده او نرسیده و بازپرسی به آنها گفته که اموال را به وزارت امور خارجه تحویل داده‌اند و وزارت امور خارجه هم به آنها گفته که چیزی تحویل نگرفته‌اند.

مطالب بیشتر در سایت العربیه

او تاکید کرد که طبق فایل‌های صوتی و تصویری که تا چند ساعت قبل از حادثه از قاضی منصوری موجود است، روحیه ایشان به هیچ وجه متناسب با روحیه کسی که قصد خودکشی دارد، نیست.
طباطبایی در پاسخ به این سوال که چندی پیش اخباری مبنی بر همراهی یک خانم با غلامرضا منصوری مطرح شد با تایید این خبر گفت: «این موضوع صد در صد صحت دارد. در این لایحه اسم این خانم ذکر شده است تا از ایشان نیز کسب اطلاع شود».

غلامرضا منصوری، قاضی متهم به رشوه‌خواری در پرونده اختلاس طبری بود او سابقه صدور احکام سنگین برای برخی فعالان رسانه‌ای و سیاسی در اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه نود در ایران داشت. به گفته مقام‌های قضایی ایران او در سال ۲۰۱۹ از ایران خارج شده بود.

پس از دادگاهی شدن طبری، گزارش‌هایی مبنی بر بازداشت او در رومانی به عنوان یکی از متهمان این پرونده منتشر شد، اما قاضی دادگاهی در بخارست تصمیم گرفت این متهم را تا مدتی تحت شرایط خاصی آزاد کند.

در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ خبر پیدا شدن جسد او در هتلی در رومانی خبرساز شد. بر اساس این خبر، جسد غلامرضا منصوری در بیرون هتل محل اقامت وی پیدا شد،

دادستانی رومانی مدتی پس از آن، اعلام کرد که قاضی منصوری خودکشی کرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy