Sunday, Jan 10, 2021

صفحه نخست » اخبار هفته به روایت ابومالش، پرورش قاسم (طنز)

قرار است همایش مادران قاسم پرور برگزار شود. ایده بسیار درخشانی است، مادران باید تا آن جا که می‌توانند قاسم پروری کنند، نه این که همینطوری بیخودی یک گوشه بنشینند و قاسم پروری نکنند. اگر بخواهیم آنطور که مجلس تصویب کرده تا سال ۱۴۲۰ اسرائیل را نابود کنیم احتیاج به قاسم های فراوانی داریم. باید قاسم پروری را به یک صنعت تبدیل کنیم یعنی درهر شهرواستان مراکز قاسم پروری تاسیس کنیم و بهترین قاسم های پرورش یافته را به سردار قاآنی معرفی کنیم تا از آنها سلیمانی دیگری بسازد. اگر این پروژه خوب پیش برود، خیلی زودتر از ۱۴۲۰ اسرائیل را محو خواهیم کرد. شعار مادران قاسم پرور باید این باشد" قاسم بیشتر، زندگی بهتر".

6655.jpgبرادران حزب الله ما این هفته دچار قاسم زدگی شده اند، مثل این که پس از یک سال تازه متوجه شدند که حاج قاسم شهید شده است، این برادران ابعادی که از شخصیت ایشان را کشف کرده اند که باور کردنی نیست. حاج قاسم تبلوری از همه قهرمانان ایران شده است . هرکسی از ظن خود بر روی بُعدی از شخصیت او دست گذاشت، دست بریده اش را به حضرت عباس تشبیه کردند،عشق به شهادتش را به امام حسین شباهت دادند، عطاءالله مهاجرانی او را رستم می داند که هرچند از گاه برای نجات ایران در قالب قهرمانانی چون کاوه، ابومسلم و سردار سلیمانی ظهورمی کند. متاسفانه سردارقبل از نجات ایران خودشان غروب فرمودند.

سردار جلالی اصلاً او را خودِ رستم می داند .خلاصه حاج قاسم ملغمه عجیبی شده از شخصیت های صحرای کربلا و شخصیت های شاهنامه. الان همه ما گیج شدیم که باید برای او روضه بخوانیم یا سوگ سیاوش. قرار شد رجز خوانی ها و فریاد ها برای انتقام سخت از قاتلان حاج قاسم، چند سال دیگر ادامه پیدا کند تا پروژه انتقام نقطه ای سردار سلامی عملی شود. پروژه انتقام نقطه‌ای ایشان احتمالاً شباهت‌هایی به پروژه مستعان کرونا یاب دارد. البته به موازات پروژه انتقام نقطه‌ای درخواست کردیم ومنتظریم که اینترپل ترامپ و یارانش را برای قصاص در فرودگاه امام خمینی تحویل ما بدهد.

روایات جدیدی از حساسیت سردار نسبت به بیت المال نقل شد، می گویند سردارپس از تحویل چمدان های دلار به سران محور مقاومت و رزمندگان اسلام، نه تنهاچمدان ها بلکه طناب هایی که دور چمدان می بستند تا باز نشود را هم چون مال بیت المال بود به کشور بر می گرداند. دخترسردارمی‌گوید چون چند تا توت خشک از روی میز ایشان خورده بود پدرش از او سوال کرد که چندتا توت خشک خورده تا پول آن را به بیت المال بپردازد. البته این جا ابهامی وجود دارد برای اینکه آبدارخانه ادارات قند دارند ولی توت خشک ندارند، احتمالاً سردار شهید در مورد توت خشک از آقا فتوا گرفته بود.

اخیراً امیرعبداللهیان اعلام کرد که سردار سلیمانی شب ها به خواب یکایک رزمندگان در سوریه می رود و آنها را راهنمایی می کند و به آنها نقشه راه برای عملیات می‌دهد. آمریکایی ها به خیال خودشان سردار را از سر راه برداشتند ولی مکرو ومکرالله شدند، برای این که سردار دیگر مشکلات رفت و آمد آدم های زنده را ندارد و می تواندهمزمان به همه جبهه های جنگ علیه استکبار سربزند و رزمندگان را راهنمایی کند.

آیت الله مصباح در سن ۸۵ سالگی ناکام از دنیا رفتند، این که می‌گویم ناکام برای این که حضرت آیت الله علاقه غریبی به بوسیدن پای حضرت آقا داشتند. ایشان در سال گذشته چندین بار تقاضای بوسیدن پا کردند ولی به ایشان وقت داده نشد، باور کنید یکی از عوامل دق کردن حضرت آیت الله همین کمبود بوسیدن‌پا بود. البته پس از فوت ایشان حضرت آقا سنگ تمام گذاشتند، یعنی با وجود کرونا مسافت ۵۰ متری ازپستو تا حیاط بیت را طی کرده و برآن مرحوم نماز میت خواندند. خدا کند برای اینکه کمبود پابوسی آن مرحوم جبران شود نکیر ومنکراجازه دهند که حضرت آیت الله پای آنها را ببوسد. امروز اعلام شد که آیت الله مصباح در غسالخانه تصمیم گرفت زنده شود، پس از زنده شدن چون پای حضرت آقا برای بوسیدن در دسترس نبود، به شدت ناامید شد و تصمیم گرفت دوباره بمیرد و مرد.

فرمایشات امروز حضرت آقا همه ما دوستداران ایشان را نگران کرد، ظاهراً وضعیت روانی ایشان خراب ترازآن است که ما تصور می کردیم. خدا شفایشان بدهد.به قول یکی از برادران، حضرت آقا با ممنوعیت واکسن کرونا نظرشان را در مورد ازدیاد جمعیت تغییر داده و تصمیم به کاهش جمعیت گرفته اند. در پایان باید بگویم، ما دوستداران ولایت روحیه حضرت آقا را می شناسیم، ایشان زیربار زور نمی روند مگراین که، به قول معروف، زورش خیلی پر زور باشد.

ابومالش

دی ماه ۱۳۹۹



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy