Friday, Jan 22, 2021

صفحه نخست » چترباز ایرانی در گرامیداشت سالگرد فاجعه پلاسکو سقوط کرد و کشته شد

chatr_012221.jpgبی بی سی - یک چترباز ایرانی به نام محمد بزرگی در برنامه‌ای که برای گرامیداشت سالگرد فاجعه پلاسکو ترتیب داده شده بود از بالای نردبان آتش‌نشانی به پایین پرید، اما با گره خوردن چترش سقوط کرد و پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

آقای بزرگی پیش از این پرش‌های مشابهی داشت و از جمله با چتر از بالای برج میلاد تهران پریده بود.

او قصد داشت این پرش را در چهارمین سالگرد فاجعه پلاسکو انجام دهد.

در آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو ۱۶ آتش‌نشان و ۶ شهروند کشته شدند.

به گزارش رکنا، صبح امروز مراسمی به یاد شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو در جلوی ساختمان آتش نشانی فاز یک اکباتان برگزار شد و قرار بود در این مراسم چتر باز جوان که با تلاش های زیاد توانسته بود مجوزهای پریدن را بگیرد و سپس به بالای نردبان آتش نشانی روی جرثقیل رفت و در برابر چشمان همگان به پایین پرید.

ساعت 8 صبح بود، محمد بزرگی قرار بود در این مراسم با پریدن از بالای نردبان جرثقیل آتش نشانی با چتر به زمین فرود بیاید، محمد بزرگی به پایین پرید و همه نگاه ها به سمت او بود اما در فاصله 50 متری زمین که قرار بود چترش باز شود چتر به دور خودش پیچید و گره خورد د و این جوان چترباز که زمان زیادی برای نجات و باز کردن گره چترش نداشته به شدت روی زمین سقوط می کند. مرگ چترباز جوان در سالگرد پلاسکو محمد بزرگی که پرش های زیادی داشت و از بهترین های چتر بازی بود به شدت به بیمارستان صارم منتقل شد اما به خاطر شدت جراحات و شکستگی به کام مرگ فرو رفت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy