Sunday, Jan 24, 2021

صفحه نخست » حضرت آقا، مردی که زیاد می داند

malesh_012321.jpgطنزی از ابو مالش - ویژه خبرنامه گویا

بیگانه پرستان مدعی هستند که فرمایشات اخیر حضرت آقا نشان می دهد که ایشان دچار زوال عقل شده اند، خوشبختانه مملکت ما در دوران نظام مقدس اسلامی هیچ وقت عقلانی اداره نشده که نیاز به عقل داشته باشد وهمان ته مانده عقل آقا برای اداره مملکت کافیست.

صد هزار مرتبه خدا را شکرکه این دفعه آقا شکسته نفسی نکرده و ازعلم خداداد و لَدُنی خود کشف حجاب کردند، یعنی نفرمودند که من کارشناس نیستم و پذیرفتند که همه چیز می را می دانند ونشان دادند که در همه علوم سرآمد هستند. آیت‌الله موحدی کرمانی خود از مفاخر علوم هستند نیز فرمودند که فرمایشات آقا علمی بود وخیال بعضی ها را که کمی تشکیک کرده بودند راحت کرد و صد هزار مرتبه دیگر خدا را شکر که حضرت آقا مانند انسان های معمولی نیستند که از بعضی کارهای خود شرمنده شوند. رهبرکه نباید شرمنده شود، دشمنش باید شرمنده شود.

ظاهرا موضوع محتویات مشکوک واکسن های غربی را دکتر ولایتی از قول منابع روسی درحالی که درجوار آقا از گرمای مطبوع منقل لذت می بردند به آقا منتقل کرده است و آقا بلافاصله شست مبارکشان خبردار شد که توطئه بزرگ تراز این حرف هاست و دستور ممنوعیت ورود واکسن های غربی را صادر کردند. این امکان هم وجود دارد که این دستور را خداوند مستقیماً به رهبری الهام کرده باشد، برای اینکه آنطور که سردار رضایی می گوید، بیانیه گام دوم انقلاب را خداوند به رهبری الهام کرده است. رهبری قبلاً از طریق امام زمان با پروردگار در تماس بوده ولی این گفته سردار نشان می دهد که ظاهراً امام زمان از این رابطه حذف شده و ارتباط رهبری با خداوند بدون واسطه شده است. عده‌ دیگری که معمولاً نامربوط حرف می زنند معتقدند که هدف آقا ازاین دستور کاهش جمعیت است تا مملکتی شسته رفته و جمع و جورتحویل آقا سید مجتبی بدهند.

منابع اطلاعاتی کشور دوست و برادر روسیه به دکتر ولایتی گفته اند که واکسن های غربی "دی ان ای" افراد را تغییر می‌دهند ، تصور کنید که "دی ان ای" روحانیون و فقها که استوانه های نظام هستند تغییر کند، درآن صورت فرزندان آن ها دیگر هوش و ذکاوت سرشارآن ها را نخواهند داشت و نمی توانند جانشین مناسبی برای پدران خود باشند و ما در تنها علمی که از همه دنیا جلوتر هستیم یعنی فقه، عقب می مانیم و در تحقیقات علمی گسترده در زمینه علوم پیچیده فقهی مانند طهارت، استنجا و استبرا و آداب بیت الخلا پسرفت می کنیم.

حسین کنعانی مقدم نماینده مجلس گفته است واکسن های غربی جی پی اس وارد بدن می کنند وما مثل یک آدم آهنی تحت کنترل آنها قرار می‌گیریم. به نظر نگارنده این توطئه بسیار خطرناکی است برای این که می توانند آدم را به کارهای بی ناموسی وادارند، تصور کنید روحانی جا سنگین، موقر و وزینی مانند حضرت آیت الله جنتی را که ازبلند قامتان تاریخ است ، در وسط خیابان به حرکات عنیف و موزون وادارند واصلاً از این غربی ها ی بی ناموس بعید نیست که ایشان را وادار به استریپ تیز کنند، در آن صورت نه تنها آبروی نظام مقدس که آبروی اسلام هم خواهد رفت. استریپ تیز از جمله حرکات عنیفی است که انسان را بدون کاغذ بازی وبدون طی مراحل پذیرش، مستقیماً روانه جهنم می کند و درآن جا "سگ چار چشم نگهبان دوزخ*" منتظراست.

از آنجا که انگلیسی‌های حرام لقمه، علاقه عجیبی به میکروچیپ دارند و به آن معتاد شده اند وهمینطور بی دلیل و با دلیل میکروچیپ را به همه جای آدم فرو می کنند، پیشنهاد می شود که تمام روحانیون و مسئولین رده بالای نظام که برای معالجه به انگلیس رفته اند و تعدادشان هم کم نیست برای میکروچیپ اسکن بشوند. به خصوص مغز روحانیون که نسبتاً خالیست و جای زیادی برای انبار کردن میکروچیپ دارد، عمیقاً مورد اسکن قرار گیرد. باور کنید برای حفظ شرع انور و بیضه اسلام اسکن از واکسن واجب تر است.

ابو مالش

بهمن ماه ۱۳۹۹

* تعبیر از صادق هدایت است



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy