Tuesday, Feb 23, 2021

صفحه نخست » ستاره سابق تیم ملی آلمان به اتهام ارسال تصاویر پورنوگرافی کودکان محاکمه می‌شود

euro22.jpgیورونیوز - کریستوف متزلدر، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان دو ماه دیگر به دلیل ارسال عکس‌هایی از پورنوگرافی کودکان محاکمه خواهد شد.

دادگاهی در دوسلدورف روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که روند محاکمه کریستوف متزلدر از روز ۲۹ آوریل (۹ اردیبهشت) آغاز خواهد شد. بازیکن سابق تیم فوتبال آلمان اتهام مطرح شده علیه خود را رد کرده است. اتهام اصلی کریستوف متزلدر ارسال ۲۹ عکس از پورنوگرافی کودکان با پیام‌رسان «واتس‌اپ» عنوان شده است.

بازیکن سابق خط دفاعی تیم ملی فوتبال آلمان که اکنون ۴۰ سال دارد همچنین به در اختیار داشتن عکس‌هایی از پورنوگرافی کودکان متهم شده است.

تحقیق قضایی علیه کریستوف متزلدر در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ (شهریور/مهر ۱۳۹۸) آغاز شد. برای بازیکن سابق باشگاه های دوتموند، رئال مادرید و شالکه قرار بازداشت صادر نشده است. کریستوف متزلدر در زمان آغاز تحقیقات قضایی در حال گذراندن دوره مربی‌گری در فدراسیون فوتبال آلمان بود.

مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

روزنامه «بیلد» پیش از این گزارش داده بود که دوست دختر کریستوف متزلدر پس از آنکه این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان برای او تعدادی عکس از پورنوگرافی کودکان ارسال کرد با پلیس تماس گرفت.

کریستوف متزلدر پیش از آغاز تحقیقات قضایی به عنوان کارشناس فوتبال با یکی از شبکه‌های تلویزیونی آلمان همکاری می‌کرد. اما این همکاری به دنبال شروع روند تحقیقات قضایی متوقف شد.

نایب قهرمانی جام جهانی فوتبال سال ۲۰۰۲ از جمله افتخارات کریستوف متزلدر با تیم ملی آلمان بود. او در مجموع بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۸ در ۴۷ بازی برای تیم ملی کشورش به میدان رفت. کریستوف متزلدر در سال ۲۰۱۳ پس از بازنشستگی از میادین ورزشی یک شرکت تبلیغاتی پایه‌گذاری کرد. او همچنین بنیادی را به نام خود برای حمایت از کودکان و جوانان تاسیس کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy