Thursday, Mar 4, 2021

صفحه نخست » دستورالعمل برای لابی‌های نظام مقدس، طنزی از ابو مالش

akhund_Lobi.jpgویژه خبرنامه گویا

لابی خوب، چه مرد و چه زن‏، باید حرکاتش لوندانه باشد، همیشه لبخند بزند، بهترین کار این است که یک جراح خوب پیدا کند و یک لبخند گوشه لبش جراحی کند، تاکید می‌کنم جراح خوب، و گرنه لبخندش مانند جواد ظریف و عطا مهاجرانی باسمه‌ای و آزاردهنده خواهد بود و در صنعت لابی و جا اندازی و بستر گستری موفق نخواهد شد. لابی همیشه باید با صدای بلند در رسانه‌ها اعلام کند که تعداد زیادی از اقوام مسن فامیلش بر اثر تحریم دارو جان خود را از دست داده‌اند و ده‌ها عمه داشته که یا مرده و یا در آستانه مرگ هستند و اصلاً نباید نگران باشد، کسی حوصله نداردعمه‌های او را بشمرد.
لابی‌ها باید خیلی زیاد بر روی فتوای آقا در مورد حرام بودن سلاح اتمی و شیمیایی مانور کنند، باید بگویند بنابر فتوای حضرت آقا کشتن غیر نظامیان با سلاح اتمی و شیمیایی حرام است و به هیچ عنوان به نظر ایشان مبنی بر بلامانع بودن کشتار غیر نظامیان با تیربار اشاره نکنند. خارجی‌ها فتوا سرشان نمی‌شود، باید به آن‌ها گفت فتوای رهبری مو لای درزش نمیرود، مثل بتن آرمه است و امکان ندارد که بشود آن را تغییر داد. مبادا از دهنشان در برود که فتاوی آقایان علما مانند بند تنبان‌شان است می‌شود آن را کوتاه و بلند کرد و حتی می‌شود آن را کَند و دور انداخت.

متاسفانه در واشینگتن که لانه زنبورلابی هاست، لابی‌های رژیم‌های دیکتاتوری وجهه خوبی ندارند و آن‌ها را مانند پا اندازها و دلال‌های محبتی می‌دانند که در قدیمی ترین حرفه دنیا مشغول کار هستند و به نظر آن‌ها، تنها تفاوت پا اندازها و لابی‌های رژیم‌های دیکتاتوری در آن است که پااندازها به مراتب شرافتمند تر هستند. لابی خوب باید این تصوررا که نظام مقدس ما دیکتاتوری است یک جوری رفع و رجوع کند، باید درگفته‌ها و نوشته‌هایش اعلام کند که ما تنها دموکراسی درمنطقه هستیم واز دیکتاتورهای پلید منطقه که مردم خود را می‌کشند ابراز بیزاری کند.
شبکه لابی‌های مختلف جمهوری اسلامی باید مانند شبکه فاضلاب از زیر به هم وصل باشند، هوای همدیگر را داشته باشند واز وجوهات نسبتاً حلالی که به دستشان می‌رسد رفقای خارجی‌شان را که مثل خودشان اهل بخیه هستند بی نصیب نگذارند.
لابی هایی که در آمریکا برای نظام مقدس عرق می‌ریزند، باید نگرانی خود را از این که منافع ملی آمریکا توسط اسرائیل نادیده گرفته می‌شود به مقامات آمریکایی مرتبا گوشزد کنند.

برخی معتقدند که آرایش چهره نظام مقدس مانند وسمه بر ابروی کور است ونعوذ بالله چهره نظام مقدس را کریه و آرایش ناپذیر می‌دانند. لابی خوب فارغ از این ادعا باید به کارش ادامه دهد و بداند که اگر این چاه برای نظام مقدس آب ندارد برای او نان دارد.
لابی‌ها باید در مورد وقایع آبان ۹۸ خود را کاملاً به کوچه علی چپ بزنند و منکر همه چیز بشوند وبلافاصله ماجرای قتل جرج فلوید وخاشقجی را پیش بکشند.
لابی‌ها باید مانند تعدادی از آقازاده‌ها در یکی از دانشگاه‌های آمریکا، مراکز نظرسنجی با اسامی پرطمطراق درست کنند و اگر یک دانشگاه خارجی آن‌ها را یدک بکشد چه بهتر، لازم نیست زحمت بکشند و نظر مردم ایران را بپرسند کافیست از خودشان نظر سنجی کنند و مشروعیت نظام مقدس را ۹۸ درصد اعلام کنند.
لابی‌ها باید تقسیم وظیفه کنند، برخی از آنها باید نعل وارونه بزنند، یعنی از عدم رعایت حقوق بشر در جمهوری اسلامی کمی انتقاد کنند وهمزمان خواستار کاهش فشار ورفع تحریم‌ها شوند وبگویند درغیر این صورت، تند روها خواهند آمد و وضع بدترمی شود.
لابی‌ها باید ذره بین‌های بزرگی با خود داشته باشند وزندگی آیت‌الله خامنه‌ای را زیر ذره‌بین قرار دهند و کوچکترین لکه سیاهی در زندگی‌ ایشان نببینند و مرتب آن را به رخ خارجی‌ها بکشند.
لابی‌ها باید از دیگر لابی‌های پیشکسوت نظام مقدس یاد بگیرند و پایگاه‌های اینترنتی و اندیشکده‌های سیاسی با اسامی دهن پر کن خارجی درست کنند و در آن‌ها با نام‌های جعلی خارجی ازسیاست آمریکا در مورد ایران انتقاد کنند و همپالکی‌های آن‌ها در ایران این نوشته‌ها را به اسم تحلیلگران سیاسی خارجی به مردم حُقنه کنند.


ابو مالش
اسفند ۱۳۹۹



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy