Monday, Mar 15, 2021

صفحه نخست » پرسش و پاسخ درباره فرمایشات اخیر رهبری، طنزی از ابو مالش

kh.jpgنظر به این که برادران بسیجی معتقدند که من پس از مقام معظم رهبری و سردار محسن رضایی فهمیده ترین بسیجی در قید حیات هستم، وظیفه خود می‌دانم که به سوالات برادران در هر زمینه‌ای پاسخ بدهم. احساس کردم در بین برادران ولایی شک هایی درباره رهبری ایجاد شده که به قول آن نویسنده ضد اسلام یعنی صادق هدایت" مثل خوره در انزوا روح را اهسته می‌خورد و می‌تراشد". راستش را بخواهید با نقل‌قول ازهدایت می‌خواستم به قول رهبری روشنفکرنما شوم واظهار فضلی کرده باشم، وگرنه اکثربرادران بسیجی ما نه تنهاروح حساسی ندارند بلکه خودشان خوره هستند و روح مردم را نه در انزوا که آشکارا می‌خورند و می‌تراشند. بعلت مشغله زیاد حقیر، بهتر است از این مقدمه بگذریم و بپردازیم به پرسش و پاسخ‌های این هفته.

سئوال: رهبری فرمودند که وضعیت معیشت مردم امروز از زمان شاه بهتر است. خیلی‌ها زمان شاه را دیده‌اند و به نظر می‌رسد که این فرمایش رهبری خلاف واقع و برای حفظ بیضه اسلام و بعضی بیضه‌های دیگر است. زمان شاه چهل سال پیش بود، مانند صدر اسلام هزار وچهار صد سال از آن نگذشته است که بشود هزاران دروغ برای آن بافت. نظر شما چیست؟
پاسخ: معاذالله به رهبری نسبت دروغ ندهید. رهبری سالهاست که به خاطر مشغله زیاد مردم عادی را نمی‌بینند و برای همین، وضعیت معیشت خود و اطرافیانشان را با زمان شاه مقایسه می‌کنند. خوب معلوم است که الان وضع خودشان و اطرافیانشان واقعا بهتر است، آن زمان حداکثر پنج تومن می‌گرفتند و روضه می‌خواندند، گاهی شب هفتی، شب چهلی، زیارت اهل قبوری، و نماز میتی هم بهشان می‌خورد. تجارت آن زمان ایشان هم فروش تسبیح شاه مقصودی، انگشترعقیقی، کفن متبرکی، مهر کربلایی و چیزهایی شبیه این‌ها بود (آن زمان چفیه مد نبود)، اما الان اگر کسی بتواند جنسی را پیدا کند که در نهادهای تجاری زیر نظر ایشان وارد و یا تولید نمی‌شود باید به او جایزه نوبل اقتصاد داد. پس ایشان اصلاً دروغ نمی‌گویند منظور ایشان وضعیت معیشتی مردم نبود، وضعیت معیشتی خودشان و اطرافیانشان بود.


سئوال: رهبری فرمودند که ما با مخالفین اگر دشمنی نکنند کاری نداریم حتی با آنها نیکوکاری هم می‌کنیم. آیا واقعاً با آن‌ها کاری ندارند؟
پاسخ: البته باید توجه داشت که دشمنی را خود رهبری تعریف می‌فرمایند یعنی مخالفین می‌توانند در خانه بنشینند و ماست خود را بخورند ولی ممکن است رهبری ماست خوردن را نوعی دشمنی تعریف کنند. دراین صورت رافت اسلامی گل می‌کند و روند نیکوکاری آغاز می‌شود و آن‌ها را به مراکز نیکوکاری مانند اوین، فشافویه، قرچک و رجایی شهر می‌برند ودر آنجا برادران بازجو به زور با آن‌ها نیکوکاری می‌کنند. البته برخی از این مخالفین توان این همه نیکوکاری را ندارند و به ناچار خودکشی می‌شوند.


سئوال: اخیراً حضرت آقا بدون ماسک و با چهره‌ای بانشاط ونسبتاً نورانی در سخنرانی‌ها ظاهر می‌شوند، آیا خدای ناکرده این نشاط قبل ازمرگ است؟
پاسخ: خیر، نشاط بعد از واکسن فایزر است. توجه داشته باشید که رهبری مانند دیگرائمه اطهار و قدیسان، هاله نور در دور سرخود ندارند، البته در گذشته داشتند ولی مدت‌هاست که لامپش سوخته وبرای همین وظیفه نورانی تر کردن ایشان به عهده گریمورها و نورپردازها گذاشته شده است.

ابو مالش
اسفند ماه ۱۳۹۹



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy