Saturday, Mar 20, 2021

صفحه نخست » نخستین پیام نوروزی بایدن و وزیر خارجه آمریکا، آنتونی بلینکن

biden_032021.jpgصدای آمریکا - جو بایدن برای نخستین بار به عنوان رئيس جمهوری آمریکا در یک پیام برای نوروز، فرا رسیدن این عید را شادباش گفت و تاکید کرد که آینده‌ای بهتر در راه است.

متن کامل پیام نوروزی پرزیدنت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، که روز شنبه ۳۰ اسفند در تارنمای کاخ سفید منتشر شد،‌ به شرح زیر است:

بهار نماد جاودان زندگی نو و زایش دوباره است و دل‌های مردم - از ایالات متحده تا ایران، آسیای میانه، قفقاز، خاورمیانه، و اروپا - آکنده از نور و امید می‌شود. این، همان پیام و شادی نوروز است که ما با انداختن یک سفره هفت سین در کاخ سفید، آن را گرامی می‌داریم.

این پیام، امسال شاید بیش از هر زمان دیگر، به شدت مورد نیاز است. پس از آن همه رنج و خسران، [این پیام] برای ما یادآور آن است که روزهای بهتری در پیش است و همه ما باید برای دستیابی به آینده‌ای مشترک و برخوردار از صلح، رفاه، و درک بیشتر با هم کار کنیم.

در حالی که ما همچنان به پیشرفت‌هایمان در برابر کووید-۱۹ ادامه می‌دهیم، من امیدوارم که به زودی جشن‌های مجازی ما به همان احساس شادی و در جمع بودن در زمان‌هایی که با خانواده و دوستان‌مان گرد هم می‌آییم، بازگردد.

وزیر خارجه آمریکا، آنتونی بلینکن نوروز را تبریک گفت

به گزارش ایسنا «آنتونی بلینکن»وزیر امور خارجه آمریکا در این پیام ویدیویی گفت : "به نمایندگی از وزارت امور خارجه ایالت متحده می خواهم فرا رسیدن نوروز را به تمام کسانی که در سراسر جهان این مناسبت را جشن می‌گیرند از مردم ایران و خاورمیانه گرفته تا اروپا، قفقاز و آسیای میانه، جنوبی و قاره آمریکا،تبریک بگویم .

نوروز اولین روز بهار را رقم می زند و زمان گردهمایی با خانواده ، دوستان و لذت بردن از غذاها و خوراکی ها که نمایانگر شیرینی زندگی و تامل درباره سال گذشته و مشتاقانه منتظر موهبت های آینده بودن ،است.

عدم توانایی در کنار عزیزان بودن، تنها یکی از چالش های بسیاری است که همه ما در نتیجه هم گیری جهانی«کرونا» با آن روبرو شدیم، باشد که حال و هوای تولد دوباره و تجدید نوروز ما را به سوی روزهای بهتر هدایت کند.
نوروز پیروز"



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy