Tuesday, Mar 23, 2021

صفحه نخست » سپاه خود را مخاطب پیام نوروزی رهبر برای سامان دادن اوضاع کشور دانست

salami_032121.jpgناصر اعتمادی - رادیو بین المللی فرانسه

سپاه پاسداران خود را مخاطب اصلی پیام نوروزی علی خامنه‌ای برای ادارۀ امور کشور دانست. سردار حسین سلامی، فرماندۀ کل سپاه پاسداران، با اظهار این مطلب در نامه‌ای خطاب به رهبر جمهوری اسلامی گفت : "قوی شدن ایران جوهر اصلی پیام الهی و نوروزی" رهبر جمهوری اسلامی است و "سپاه خود را نقطۀ مرکزی مخاطبان این فرمان‌های نورانی دانسته" و "برای تحقق انتظارات و منویات" رهبر "ستاد تحقق فرامین نوروزی ١٤٠٠" با حضور فرماندهان نظامی، اطلاعاتی و اقتصادی سپاه پاسداران و سازمان بسیج تشکیل داده است.

در نامۀ خود فرماندۀ سپاه پاسداران خطاب به رهبر حکومت مذهبی ایران نوشته است : "آقا جان، آنقدر می‌سازیم، تولید می‌کنیم، به یاری مردم می‌شتابیم، با فساد مقابله می‌کنیم، فناوران جوان را بسیج می‌کنیم، گروه های بی شمار بسیجی را در میدان عزت مردم گسیل می‌داریم، خانواده‌ها را یاری می کنیم تا توانمند شوند و قدرت می سازیم تا دشمن ناتوان شود و دیگر یارای تعقیب سیاست هایش را نداشته باشد. ما فضای مجازی را از ولنگاری رها خواهیم ساخت. "

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

حسین سلامی در جای دیگری از نامه‌اش به رهبر حکومت اسلامی ایران نوشته است که سپاه پاسداران وعده‌های نوروزی رهبر حکومت اسلامی را در صحنه پیاده می‌کند، کشور را از عوارض تحریم آزاد می‌سازد و برای تحقق این اهداف ستاد ویژه ای تشکیل داده که اولین نشست آن امروز سه شنبه سوم فروردین "با حضور هیئت رئیسۀ سپاه، رئیس سازمان بسیج، سازمان اطلاعات سپاه و مسئولان اقتصادی و قرارگاه‌های سپاه تشکیل شد" و "تصمیمات اولیه در قالب یک نقشۀ راه [...] گرفته شد."



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy