Saturday, Mar 27, 2021

صفحه نخست » مرگ مشکوک آزاده نامداری، نامداری هنگام فوت باردار بود

azadehNamdari_032721.jpgلحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شده است.

***

خبرگزاری مهر نوشت، یک منبع آگاه اعلام کرد ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است، می‌گذرد.

خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند و چند روزی او تنها بوده است و پدر این خانم با اورژانس تماس می‌گیرد.

در بررسی‌های بیشتر از پیکر معلوم شد آزاده نامداری خودکشی کرده است و بیشتر از ۲۴ ساعت از فوت وی می‌گذرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر کوروش جوان، عکاس رسانه‌ها و چهره‌های سینما و تلویزیون، در پیج‌اش اعلام کرده که نامداری، پس از فرزند دخترش گندم، هنگام فوت باردار بوده است. جوان نوشته: «...گندم منتظر داداشش بود...»

رکنا در اینباره نوشت: جسد آزاده نامداری امروز زمانی پیدا شد که مادرش با نگرانی از بی خبری خود را به خانه او در سعادت آباد رساند و با چاقو در را باز کرد و با داخل شدن به خانه خودش را در برابر جسد آزاده نامداری دید. با توجه به مرموز بودن مرگ آزاده نامداری خیلی زود به بازپرس کشیک قتل تهران و ماموران اداره 10 پلیس آگاهی مخابره شد و آنان خود را همزمان با تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی در صحنه حاضر شدند و در بررسی های اولیه تصور رفت آزاده نامداری خودکشی کرده است اما این فرضیه قطعی نیست چرا که ابهاماتی وجود دارد.

شوهر و بچه آزاده نامداری کجا بودند؟

بررسی های پلیس نشان داده است که شوهر و بچه آزاده نامداری از 48 ساعت قبل به چالوس رفته اند و عجیب اینکه ماموران اورژانس هم زمان مرگ آزاده نامداری را 2 روز قبل عنوان کرده اند و گفته می شود آزاده نامداری بخاطر مشغله کاری نرفته است.

آخرین ویدئویی که آزاده نامداری از خودش منتشر کرد:

***

بی بی سی - آزاده نامداری با اجرا در برنامه "تازه‌ها" در سیمای خانواده به شهرت رسید و پس از آن برنامه‌های مختلفی را در تلویزیون دولتی ایران اجرا کرد.

خانم نامداری در سال ۹۵ پس از چند سال دوری، با برنامه "آبان" در شبکه اینترنتی آپارات به مجری‌گری بازگشت.

او در سال ۱۳۹۲ با فرزاد حسنی، مجری و بازیگر تلویزیون ایران ازدواج کرد؛ اما یک سال بعد از او جدا شد. این جدا شدن نیز با حاشیه‌هایی همراه بود.

انتشار تصاویر بدون حجاب آزاده نامداری، در اواسط سال ۱۳۹۶ واکنش‌های گسترده‌ای را در شبکه‌های مجازی به همراه داشته است.

از خانم نامداری که در برنامه‌های تلویزیونی با چادر ظاهر می‌شود، فیلم و عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که او را بدون پوشش سر در یک مکان عمومی (پارک) در شهری در سوئیس نشان می‌دهد.

او در مصاحبه‌ای در سال ۱۳۹۴ گفته بود: "برخاسته از یک خانواده سنتی است و تا هفت نسل قبل از او همه در خانواده شان چادر بر سر می‌کرده‌اند."

وی سپس با سجاد عبادی ازدواج کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy