Monday, Mar 29, 2021

صفحه نخست » حملۀ مسلحانه به مقرهای سپاه پاسداران در شوش

sepah.jpg رادیو بین‌المللی فرانسه - ناصر اعتمادی - سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأخیری سه روزه اعلام کرد که در بامداد ششم فروردین دو فرد مسلح وابسته به گروه جدایی طلب "النضال" به "اماکن نظامی و انتظامی در شهرستان شوش" و به قصد ورود به آنها حمله کردند.

در بیانیه‌ای که سپاه پاسداران به این مناسبت منتشر کرده آمده است که "با هوشیاری مدافعان مقرها از ورود افراد مهاجم جلوگیری شد. " سپاه پاسداران در بیانیۀ خود تصریح کرده است که در درگیری میان مهاجمان و نیروهای نظامی و انتظامی دولت هر دو مهاجم زخمی شدند و یکی از آنان در جریان انتقال به بیمارستان کشته شد. سپاه پاسداران سپس گفته است که در پایان درگیری به "مقادیری مهمات و اسلحۀ کلاشینکُف" دست یافته است.

خبرگزاری "مهر"، وابسته به سپاه پاسداران نیز در خبری جداگانه نوشت که شامگاه یکشنبه هشتم فروردین سرنشینان یک خودروی سمند به منزل قدرت‌الله فلاح‌نژاد مدیرکل امور شهری استانداری لرستان تیراندازی کرده و سپس گریخته‌اند. به گزارش همین منبع در این حمله کسی آسیب ندیده است.

مطالب بیشتر در سایت رادیو بین‌المللی فرانسه

همزمان با آغاز سال جدید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اعلام کرد که دو اولویت اصلی آن در سال جاری مقابله با گروه‌های سازمان یافته بزهکار و برخورد با خریداران و فروشندگان سلاح‌های غیرمجاز است که وسیعاً در کشور مبادله و به کار گرفته می‌شوند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy