Saturday, Apr 17, 2021

صفحه نخست » ۸۴ اقدام به خودکشی فقط در یک روز تهران

sucide_041721.jpgرکنا: خبر تلخ خودکشی 84 تهرانی در یک روز ( از 26 فروردین تا 27 فروردین ماه )تاکید بر دقت بیشتر بر بهداشت روانی جامعه دارد. جامعه جهانی در دوره کرونا در کنار آسیب های جانی، صدمات روحی بسیاری دیده است. آمار خودکشی نه تنها در تهران و ایران بلکه در جهان افزایش یافته است. نیاز امداد فوری روانشناسان در کنار کمک های کادردرمان پزشکی در این روزها تاکید می شود.

وقوع خودکشی های متعدد در کشور از کودک تا مسن در این دوره کرونایی ، تاکید دارد که شرایط سلامت روحی جامعه ، زخم دیده است و امداد فوری نیاز دارد.

ده ها خودکشی در یک روز

84 تهرانی بین ساعت 7 و 30 دقیقه روز پنجشنبه تا ساعت 7 و 30 دقیقه جمعه 27 فروردین ماه در تهران اقدام به خودکشی کردند که یکی از آنان در صحنه جان باخت.

به گزارش اختصاصی رکنا؛ 84 شهروند تهرانی ، بین ساعت 7 و 30 دقیقه صبح پنجشنبه 26 فروردین ماه سال 1400 تا ساعت 7 و 30 دقیقه روز جمعه 27 فروردین ماه در سطح شهر تهران اقدام به خودکشی کردند.

گفتنی است از این تعداد 8 خودزنی ،3 دارزدگی،مسمومیت جنرال15 مورد، مسمومیت دارویی 11 مورد وجود داشته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ، در این 84 اقدام به خودکشی ، انواع مختلف خودکشی از دارزدگی، خودزنی ، مسمومیت دارویی رخ داده است که 58 مورد از این اقدام به خودکشی ها برای نجات ، نیاز به انتقال به بیمارستان داشتند البته 14 مورد حاضر به رفتن به بیمارستان نشدند یک مورد نیز ،در محل اقدام به خودکشی، فوت کرده بود. مابقی موارد نیازی به انتقال به بیمارستان نداشتند.

مرگ حدود 12 تهرانی در یک روز بخاطر خودکشی

گفتنی است بعد از انتقال خودکش های تهرانی به بیمارستان ها حدود 10 تا 12 تهرانی فوت کردند که آمار قابل تاملی برای یک روز تهران به حساب می آید و خوشبختانه 74 مورد از خودکش ها از مرگ نجات یافتند که خانواده هایشان باید با اقدامات روانکاوانه آنان را در مسیر سالمی قرار دهند.

بنابه این گزارش؛ در یکسال گذشته نحوه خودکشی ها خشن تر شده است و مسمومیت دارویی کمتر و اقدام با سلاح گرم و سقوط از ارتفاع بیشتر شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy