Sunday, Apr 25, 2021

صفحه نخست » مشروطه یا جمهوری، پویا امینی

Election.jpgناآگاهان سیاسی با انتخاب های بد بجای بدتر چنان هیزم به آتش جمهوری اسلامی ریختند که اندک اندک این آتش به جهنمی بدل شده است که کمتر می‌توان راه حل مسالمت جویانه اما واقعی (نه دروغی) برای آن متصور بود، متاسفانه تصمیم گیران سیاست های کلان، خود نیز نه قدرت چرخشی درست و بجا را دارند و نه انگیزه‌ای برای آن، چرا که نمی شود در رویکرد جدید دوباره همان هایی را در این مسند متصور بود که خود از عاملین این منجلاب فعلی بودند.

ظاهرا جنگی سهمگین در پیش روست تا آتش این جهنم را فرو بنشاند. بسیاری از جنگ بیزارند اما تقابل جامعه و رژیم اسلامی به دلایل فوق راهی دیگر بر جای نمی گذارد، حال در چنین وانفسایی، عده ای از اپوزیسیون نما ها و مخالفین قلابی و خائن، با شنیدن اتحاد روابط جمهوری خواهان و مشروطه خواهان ، الی کوهن وار فریاد وانفسا سر می‌دهند حال آنکه این ملت ستم دیده هستند که در زیر یوغ جباران رژیم اسلامی تازیانه می‌خورند نه عقب افتاده ها و یا خائنینی که غیر مسئولانه به دنبال فرم حکومتند همانهایی که سال 57 نیزیا در پی منافع شخصی بودند و یا شعور فهم محتوا را نداشتند. عده ای هم به دلیل آسیبی که از حکومت دیکتاتوری گذشته دیده اند مشغول عقده گشایی های ازخانواده محمد رضا شاه هستند( گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری )غافل از آنکه عملکردشان به نوعی همدستی ناخواسته با رژیم اسلامی است .

سوال ساده اما عجیبی که تقریبا بی جواب مانده این است، شماهایی که دم از دموکراسی و حقوق انسانی بر اساس مفاد منشورسازمان ملل می زنید دقیقا بفرمایید آیا مشکل شما در این است که خدایی نکرده مردم ایران به جمهوری رای می دهند و یا مشروطه سلطنتی؟ اگر ملت ایران تصمیم بگیرند با پولشان علیرغم میل من و شما هزینه های خانواده ای سلطنتی اما بی قدرت را بپردازند وظیفه ما چه خواهد بود ؟ مبارزه با ملت ؟ و یا ساختن محتوایی قانونی و محکم برای جلوگیری ازغلطیدن هر شخصیتی در بستر دیکتاتوری ؟ قابل باور نیست که ندانید دیکتاتوری در هر فرم حکومتی ، چه جمهوری و چه سلطتنتی امکانپذیر است مگر آنکه ریگی در کفشتان باشد. اگر خالصانه از دیکتاتوری بیزارید دور یک میز جمع شوید وهر خائن و یا ساده لوحی که مخالف این اتحاد مردمی است را به زباله دان پرت کنید و بر محتوای قانون اساسی آینده به توافق برسید تا هر فرمی در قالب محتوا یی انسانی در اختیار مردم درد کشیده از سیستمی دیکتاتوری قرار گیرد مردم بدون نیاز به هر ولی و بزرگ و آقا بالا سر وهر بیمار قدرت طلبی ... انتخاب خواهند کرد انتخابی که امکان وقابلیت تغییر داشته باشد نه آنکه برای تغییر آن ،دوباره کشور به لجن کشیده شود .



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy