Wednesday, Apr 28, 2021

صفحه نخست » شامورتی بازی امشب مصطفی تاج زاده در کلاب هاوس؛ ف. م. سخن

EFD355EA-C28E-4809-9BD7-B2A1C3630ACD.pngمی خواستم عنوان این مطلب را «تاج زاده را به ده راه نمی دادند، برای رهبرِ دِه شرط و شروط تعیین می کرد!» بگذارم، ولی دیدم عنوان بسیار ساده لوحانه ای ست چرا که تاج زاده قطعا این قدر احمق نیست که نداند اجازه ی رییس جمهور شدن که هیچ، اجازه ی معاون رییس جمهور شدن یا معاون معاون رییس جمهور شدن هم به او نخواهند داد!

لذا با چنین عنوانی کار او را حمل بر حماقت و نادانی خواهم کرد که شایسته است به آدم احمق و نادان پند و اندرز داده شود نه این که به ریش اش خندیده شود!

امشب، جناب تاج زاده در اتاقی که در کلاب هاوس برای اش ترتیب داده بودند، سخنانی ایراد کرد که اگر کسی مرا در لحظه ی شنیدن سخنان ایشان می دید گمان می برد که به سر م زده که چنین قهقهه مستانه ای سر داده ام!

اولا ترکیب ۸ هزار شرکت کننده ی در این اتاق دیدنی بود! شما بگویید که کی در این اتاق حضور نداشت و خاصه بر بالای «استیج» که امکان سخن گفتن هست حاضر نبود!

به این موضوع باید در جای دیگری بپردازم که خواهم پرداخت. اما بخشی از سخنان تاج زاده را که شنیدم، واقعا شنیدنی بود! این که اگر اجازه ی رییس جمهور شدن به او بدهند، او وقتی به حضور رهبر برسد، از او خواهد پرسید آیا شما می خواهید در انتخاب وزرای من دخالت کنید، که اگر جواب آری باشد، من به رهبر خواهم گفت پس من هم باید در انتخاب اعضای شورای نگهبان دخالت کنم! :)

یعنی خونسردی و خودباوری در حد بوندس لیگا!

یک لحظه تاج زاده را در مراسم تحلیف در حضور «سد علی» تصور کنید که آن جا یا باید دست رهبر را ببوسد یا شانه اش را مثل احمدی نژاد ماچ کند و رهبر هم دست نوازش بر سر او بکشد و به او لبخند بزند!

یعنی اصلاح طلبان و سردسته شان مصطفی تاج زاده مردم را گول فرض کرده اند در حد باور نکردنی، و چون شنوندگان شان پر رونق است، این را حمل بر نظر داشتن «مردم ایران» به خودشان تلقی کرده اند.

حالا من در اینجا خدمت جناب مصطفی تاج زاده به زبان طنز می گویم:
اگر فائزه ی هاشمی در انظار عمومی استریپ تیز کند
سید محمد خاتمی در انظار عمومی عمامه بر زمین بکوبد
حتی خود سد علی خامنه ای در مقابل دوربین های تلویزیونی ریش اش را بتراشد و کت شلوار و کراوات به تن کند،

ما به هیچ ابوالبشری در انتخابات پیش رو رای نخواهیم داد و تا جایی که نفس داشته باشیم علیه این انتخابات سخن خواهیم گفت!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy