Friday, Apr 30, 2021

صفحه نخست » بیلبورد علیه ماله‌کشان جمهوری اسلامی در برابر ساختمان نیویورک تایمز

کیهان لندن - کمپین زندگی نرمال در یک ابتکار مدنی و در قالب یک پروژه مردمی اقدام به نصب یک پوستر عظیم در برابر ساختمان «نیویورک تایمز» کرده است.

این کمپین در توضیحاتی که پیش از رونمایی این ابتکار در اختیار کیهان لندن گذاشته نوشته است که بدون وابستگی به هیچ نهاد حقوق بشری و دولت خارجی، به کمک ایرانیان خارج کشور از سراسر جهان، در منطقه منهتن نیویورک یک بیلبورد دقیقا مقابل ساختمان اصلی نیویورک تایمز به مدت یک ماه اجاره شده است.

billboard.jpgبر این بیلبورد با زمینه‌ی طرحی از علی خامنه‌ای ولی فقیه و رهبر جمهوری اسلامی در ایران این جملات نقش بسته است:

آنها بیش از ۱۵۰۰ نفر را روی زمین کشتند و در موردش دروغ گفتند.
آنها ۱۷۶ مسافر را در هوا کشتند و در موردش دروغ گفتند.
آنها درباره برجام هم دروغ می‌گویند و می‌خواهند به آمریکا آسیب برسانند.
به ماله‌کشان ملاها در رسانه‌های آمریکایی اعتماد نکنید.

کمپین زندگی نرمان هدف اصلی این پروژه را «در وهله اول رساندن صدای مردم ایران به گوش رسانه‌ها و سیاستمداران دنیاست و در وهله دوم تأثیرگذاری بر رسانه‌های آمریکایی به کمک خبرنگاران ایرانی که در کشورهای مختلف ساکن هستند.»

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

علی ابراهیم‌زاده پس از رونمایی از این بیلبورد در توئیتی از ایرانیان خواست تا سیاستمداران و خبرگزاری‌ها و خبرنگارانی را که می‌شناسند از این اقدام با خبر کنند. وی پس از نصب بیلبورد در توئیتی همراه با ویدئو به زبان انگلیسی اطلاع داد: «ما الان پیام روشنی را از مردم ایران به سیاستمداران و رسانه‌های آمریکا فرستادیم: به ماله‌کشان ملاها در رسانه‌های آمریکایی اعتماد نکنید!»

بیلبورد جنایات رژیم ایران دقیقا مقابل «اتاق خبر نیویورک تایمز» قرار گرفته و بیش از یک میلیون ۶۰۰ هزار بازدید کننده‌ی بزرگسال در خیابان خواهد داشت. این بیلبورد صبح روز جمعه ۳۰ آوریل ۲۰۲۱ (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) در نیویورک توسط علی ابراهیم‌زاده مبتکر #زندگی_نرمال رونمایی شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy