Saturday, May 8, 2021

صفحه نخست » «اینستاگرام» هم اقدام خصمانه «توئیتر» علیه فلسطینیان را تکرار کرد

CA608CEA-EB55-4128-988A-5CA4FC8051A0.pngمهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز اقدام خصمانه توئیتر علیه فلسطینیان را تکرار کرد تا بدین ترتیب از صهیونیست‌ها در درگیری‌های اخیر در اراضی اشغالی حمایت به عمل آورده باشد.

بر اساس این گزارش، اینستاگرام به کار بردن هشتگ مسجد الاقصی را ممنوع کرده و حساب کاربری دهها فعال فلسطینی را هم به همین خاطر مسدود کرده است! این درحالی است که روز گذشته نیز شبکه اجتماعی توئیتر اقدام مشابهی را در حمایت از تل آویو انجام داده بود.

در همین ارتباط، توئیتر در اقدامی همسو با سیاست‌های اشغالگران صهیونیست، دهها حساب توئیتری را به خاطر دعوت به همبستگی با ساکنان منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی و پوشش جنایات رژیم صهیونیستی علیه آنها مسدود کرد.


منابع رسانه‌ای اعلام کردند که این حساب‌ها به خاطر به کار بردن هشتگ «شیخ جراح را نجات دهید» به زبان‌های عربی و انگلیسی، مسدود شده‌اند!

مدتی است که منطقه شیخ جراح واقع در قدس اشغالی شاهد درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینیِ ساکن این منطقه است. صهیونیست‌ها در روزهای اخیر بر شدت اقدامات سرکوبگرانه خود علیه فلسطینیان ساکن شیخ جراح افزوده‌اند. این در حالی است که جامعه جهانی و رسانه‌های غربی همچنان به سکوت خود در قبال شیخ جراح ادامه می‌دهند.

اتفاقات و تحولات شیخ جراح زمانی آغاز شد که دادگاه رژیم صهیونیستی در اقدامی عجیب و ضد حقوق بشری و البته دردناک، برگه‌ها و اسنادی را در اختیار شهرک‌نشینان این رژیم قرار داد که در آنها منازل فلسطینیان در منطقه شیخ جراح به نام شهرک‌نشینان ثبت شده بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy