Wednesday, May 12, 2021

صفحه نخست » بازیگر معروف در درگیری‌های فلسطین-اسرائیل مجروح شد

pendent12.jpgایندیپندنت فارسی - الی هریسون

تصاویر خانم الهادی پشت یک آمبولانس در سراسر فضای مجازی پخش شد

میسا عبدالهادی، بازیگر فلسطینی که در سریال «بغداد سنترال» بازی کرده است، ظاهرا بر اثر اصابت گلوله پلیس اسرائیل به وی در تظاهراتی در شهر حیفا مجروح شده است.

خانم الهادی علیه دادگاهی در اسرائیل اعتراض می‌کرد که رسیدگی به حکمی در آن در جریان است و اگر تایید شود، به مقامات اجازه می‌دهد خانواده‌های فلسطینی را در محله شیخ جراح در اورشلیم شرقی به زور از خانه‌های‌ خود بیرون کند.

تصاویر خانم الهادی پشت یک آمبولانس در سراسر فضای مجازی فراگیر شد و او در یادداشتی در اینستاگرام از همه کسانی که به او «کمک کردند و مراقبت کردند» تشکر کرد و افزود که حالش «خوب است ولی از ناحیه پا مجروح» شده است.

111.jpgاو ادعا کرد که روز یکشنبه، ۹ مه، «با گلوله‌های نیروهای اشغالی مجروح» شده است و یادداشت‌های دیگری هم منتشر شده است که ادعا می‌کنند او مورد اصابت گلوله جنگی قرار گرفته است.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

«بغداد سنترال» سریالی بریتانیایی در ژانر جرم و وحشت است که در عراق می‌گذرد و از رمانی نوشته الیوت کولا در سال ۲۰۱۴ اقتباس شده است. خانم الهادی همچنین در فیلم «عشق من غزه» (Gaza mon amour) ساخته ۲۰۲۰ نیز ایفای نقش کرده است.

به گزارش مسئولان بهداشتی آن منطقه در محاصره، حملات هوایی اسرائیل تاکنون ۴۳ نفر، از جمله ۱۳ کودک را در غزه طی روزهای اخیر کشته است.

در همین حال، موشک‌هایی که از طرف نوار غزه شلیک شده است نیز باعث مرگ ۵ نفر در اسرائیل شده و کینه و خصومت میان حماس و تل‌آویو وخیم‌تر شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy