Monday, May 17, 2021

صفحه نخست » همه مردان حکومت در اپوزیسیون! محمدجواد مظفر

opposition_051721.jpgاز سال‌ها پیش در سخنرانی‌ها و جلسات بحث و گفتگو همواره به طنز عنوان بالا را به کار می‌بردم. و می‌گفتم از صدر تا ذیل صاحبان قدرت در این ملک به وضع موجود منتقدند. تا جایی که اگر نزد عالی‌ترین صاحبان اختیار بروی، چنان انتقاد می‌کنند و دل‌شان پر است که ما رعیت مظلوم باید به آنان بگوییم حالا آنقدرها هم وضع بد نیست که شما می‌گویید!!

صاحبان قدرت آنقدر بر این عادت تکیه زده‌اند که گاه انسان به شک می‌افتد که شاید شب‌ها که آقایان در خواب شیرین به سر می‌برند، آمریکا و اسرائیل چترباز پیاده می‌کنند و کارها را خراب و در هم و بر هم کرده و فرار می‌کنند یا گروه جنیان اوضاع کشور را به این روز انداخته‌اند!!!

و اکنون که عرصه مبارزات انتخاباتی فراهم شده، همه مدعیان ریاست جمهوری به منتقدان سفت و سخت هر آنچه که در کشور می‌گذرد تبدیل شده‌اند. همه آنانی که در تمامی ۴۳ سال گذشته مصدر امور بوده‌اند. گویی هیچ نقشی نداشته و هیچ خطایی مرتکب نشده‌اند.
و «در این برهه‌ی حساس کنونی!» که البته ۴۰ سال است ما «در این برهه‌ی حساس کنونی» هستیم، اراده کرده‌اند مردم مظلوم ایران را از این دیر خراب آباد به آن فردوس برین رهنمون فرمایند و برای ما رعیت بیچاره «تحول خواه» شده‌اند.

در این سرزمین تا می‌خواهی یقه‌ی کسی را برای کارهای خانمان براندازش بگیری، خود پیشتاز یقه گیری شده و در معرکه به پا شده قضیه ماست مالی می‌شود.

اگر بخواهی به کسی انتقاد کنی که روزی، روزگاری از جاده‌ی عدالت خارج شده‌ای و احکام شداد و غلاظ صادر کرده‌ای، در کمال حیرت می‌بینی او پیشتاز بسط و استقرار عدالت شده است و ما مانده‌ایم انگشت به دهان!

222.jpgتصویری از محمدجواد مظفر در دیدار پرسنل روزنامه اطلاعات و مردم با خمینی در حسینیه جماران

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy