Saturday, May 22, 2021

صفحه نخست » پیروزی حماس در مقابل اسراییل مثل پیروزی تیم فوتبال ج.ا. در مقابل برزیل!؛ ف. م. سخن

4758BBE1-30AE-406E-896C-01839E5BD8F8.png«البته این باخت در مقابل برزیل، چیزی از ارزش های فوتبال ما کم نمی کنه و بچه ها باید بدونن که از نظر ما تیم جمهوری اسلامی در مقابل برزیل به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کرده!...».

لابد چیزی شبیه به این جملات را در سیمای ج.ا. موقعی که تیم فوتبال ج.ا. در مقابل تیم دیگری شکست می خورَد شنیده اید!

جمهوری اسلامی البته در تمام زمینه ها پیروز میدان است! به قول خمینی چه پیروز شویم چه شکست بخوریم برنده ما هستیم!

تعداد «پیروزی های اینچنینی» جمهوری اسلامی طی ۴۲ سال گذشته آنقدر زیاد است که در این مختصر نمی گنجد.

جمهوری اسلامی و نوچه اش حماس، اخیرا به یک پیروزی بزرگ در مقابل اسراییل دست یافتند و کسانی مثل خامنه ای و سرداران سپاه اسلام و اصلاح طلبان نامحترم، این پیروزی را به یکدیگر تبریک گفتند. مردم فلسطین هم به خاطر این پیروزی جشن و سرور بر پا کردند!

پیروزی به دست آمده از این قرار بود که حماس با شلیک بیش از ۲۰۰۰ موشک به طرف اسراییل، موفق شد ۹ اسراییلی را بکشد و این یعنی پیروزی بزرگ!


هنوز مشخص نشده است که موشک های حماس، که تقدیمی جمهوری اسلامی بوده، موشک بوده یا فشفشه ی شب چهارشنبه سوری که با این تعداد ۴ رقمی شلیک شده، توانسته تنها ۹ اسراییلی را از پا بیندازد!

قسمت دیگر پیروزی مربوط می شود به خواهش و تمنای حماس برای برقراری آتش بس، و استنکاف چند روزه ی اسراییل برای پذیرش این درخواست که در نهایت به خاطر جلوگیری از تکدر خاطر جناب بایدن، این درخواست نیز از طرف اسراییل پذیرفته شد.

البته کسی دلیل این «پیروزی افتخار آفرین» و ننه من غریبم بازی در آوردن حماس برای اتمام درگیری ها را مورد سوال قرار نداد، ولی من تصور می کنم تنها دلیل برای درخواست آتش بس این بوده که حماس هر چه موشک -تو بخوان فشفشه- در انبارهای زیر زمینی اش داشته، به یک باره بر سر اسراییل ریخته و اکنون دیگر موشکی ندارد که بخواهد بر سر اسراییل بریزد و منتظر خواهد بود تا سرداران گرامی سپاه اسلامی، محموله های جدید فشفشه برای شان بفرستند تا دور جدیدی از فشفشه بازی توسط حماس آغاز شود!

کاش این ترقه ترکاندن ها هزینه ای برای مردم ایران نداشت، آن وقت می شد با طیب خاطر، یک دلِ سیر به این «پیروزی» خندید!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy