Friday, May 28, 2021

صفحه نخست » ادعای یک تبعه چینی در مورد ارتباط با دختران در ایران

انتشار تصاویر یک تبعه چینی با بیش از ۵۰ دختر ایرانی

ایندیپندنت فارسی - رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، ناجا، از تشکیل پرونده‌ای در خصوص آنچه «ادعای یکی از اتباع خارجی» خوانده خبر داد و گفت بررسی صحت و سقم این ادعا آغاز شده است.

000.jpgرسانه‌های ایران روز جمعه به نقل از پایگاه خبری پلیس گزارش دادند که احمد خسروی در توضیح گفته است تصاویری در فضای مجازی منتشر شده، مبنی بر این که یکی از اتباع بیگانه مدعی شده با کاربران ایرانی ارتباط نامتعارف دارد.


به گفته او، با توجه به انتشار این تصاویر در فضای مجازی، بسیاری از کاربران و رسانه‌ها خواستار رسیدگی به آن شده‌اند و پرونده‌ای به صورت مشترک در دو پلیس تخصصی برای پیگیری و تعیین صحت و سقم موضوع تشکیل شده است.

گفته شده این تصاویر مربوط به یکی از اتباع چینی مقیم ایران است.

انتشار کلیپ عذرخواهی از سوی جوان چینی:

زیر عکس و فیلم‌های منتشر شده توسط این تبعه چین بسیاری پیام گذاشته‌اند که این تصاویر قرار نبوده منتشر شود وخواهان حذف آنها شده بودند.

بیش از ۵۰ فیلم منتشر شده در صفحه مجازی این تبعه چین مربوط به دختران جوانی است که بنا به مطالب منتشر شده دست‌کم در یک مورد دختر بسیار جوان (زیر سن قانونی) است.

گفته می‌شود روند آپلود این فیلم‌ها بیش از سه ماه بوده است. ادعا شده است برخی از فیلم‌ها علنی ضبط شده‌اند اما برخی دیگر به صورت مخفیانه از دختران گرفته شده است.

بر اساس اطلاعات موجود در فضای مجازی این تبعه چین بدون آنکه مشخص شود برای چه کاری در ایران است، بیش از یک سال در ایران سکونت داشته و در شرح روابط خود آورده است که به راحتی دختران ایرانی را به محل سکونت خود دعوت ‌کرده است.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

در ماه‌های گذشته به خصوص پس از انتشار خبر تفاهم‌نامه ایران و چین و اخباری در مورد ایجاد مزارع استخراج بیت‌کوین و صید ترال در آب‌های ایران توسط اتباع چینی حساسیت زیادی در این خصوص به وجود آمده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy