Saturday, Jun 12, 2021

صفحه نخست » میرحسین هم انتخابات را تحریم کرد؛ انتخابات تحقیرآمیز و مهندسی شده است!؛ ف. م. سخن

779AE3AB-7CA7-49FE-831D-D70463C6ACEB.pngمیر حسین موسوی از حصر خانگی یازده ساله خود طی پیامی گفت:
انتخابات پیش رو تحقیر آمیز و مهندسی شده است و بنده به عنوان یک همراه کوچک، در کنار کسانی خواهم ایستاد که از انتخابات های تحقیرآمیز و مهندسی شده به جان آمده اند و حاضر نیستند تسلیم تصمیمات پشت پرده برای آینده کشور بشوند (سایت کلمه).

این پیام شاید برای جماعتی که گویا خود عقل در سر ندارند و باید مثل آدم های صغیر همیشه پیرو کس یا کسانی برای تصمیم گیری باشند مفید باشد شاید بر سر دو راهی تصمیم گیری میان بد و بدتر و جنایتکار و جنایتکارتر و غارتگر و غارتگر تر متوجه شوند که راه سوم بی هزینه ای هم هست به نام رای ندادن در انتخاباتی که انتخابات نیست، و این رای ندادن، خود رای «نه» ای ست که می توان به آسانی در صندوق های واقعی جامعه انداخت.

با پیام موسوی، دیگر بهانه ای در دست دوگانه سوزهای حکومتی که به اسم اصلاح طلبی و سبز بودن، می خواهند همچنان با نخ باریک حضور در انتخابات خود را به حکومت متصل نگهدارند شاید از خوان گسترده ی قدرت و ثروت، جیفه ای نصیب آن ها گردد نمی ماند.

صاحبان عقل و منطق و شرافت، سال هاست به انتخابات مضحک حکومت اسلامی پشت کرده اند. اکنون باید دید اصلاح طلبان و سبزهای پیرو موسوی و خواهندگان بازگشت به دوران طلایی امام راحل نیز دست از حضور در بازی بچه گول زنک حکومت بر می دارند یا خیر.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy