Sunday, Jun 13, 2021

صفحه نخست » واکنش وزارت اطلاعات به سخنان احمدی‌نژاد درباره مافیایی امنیتی

etelaat_061321.jpgاحمدی نژاد «روان درمانی» کند

دویچه وله - دستیار وزیر اطلاعات به سخنان اخیر محمود احمدی نژاد درباره وجود باند مافیایی امنیتی در وزارت اطلاعات واکنش نشان داد. رئیس جمهوری پیشین ایران در یک مصاحبه جنجالی درباره وجود یک شبکه نفوذی در این وزارتخانه صحبت کرده بود.

دستیار ویژه وزیر اطلاعات روز یکشنبه ۲۳ خرداد (۱۳ ژوئن) در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا در واکنش به افشاگری‌های اخیر محمود احمدی نژاد درباره وجود "باند مافیایی امنیتی در وزارت اطلاعات" واکنش نشان داد.

دستیار ویژه وزیر اطلاعات که از او نامی برده نشده اظهارات احمدی‌نژاد را ناشی از "توهم سیرتی" وی دانسته و به او توصیه کرده است "روند روان‌درمانی و توهم‌زدایی خود را پیگیری کند."

واکنش وزارت اطلاعات بلافاصله پس از انتشار متن کامل سخنان احمدی نژاد در سایت "دولت بهار" و پخش مصاحبه کامل او است.

افشاگری‌های محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری سابق ایران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز یکشنبه در شبکه یوتیوب هم به طور کامل منتشر شد.

احمدی‌نژاد قبلا هشدار داده بود که زمان افشاگری فرا خواهد رسید. او اکنون سخنانی بر زبان آورده است که هر شخص دیگری، این سخن را می‌گفت دستگاه قضایی یا اطلاعات سپاه با آن شخص برخورد می‌کردند.

👈مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

اما رئیس دولت نهم و دهم همچنان به افشاگری‌های خود ادامه می‌دهد. او اخیرا گفته است: «مسائلی که اطلاع دارم را ضبط کرده‌ام و در چند جای مطمئن قرار داده‌ام.»

او در ابتدای مصاحبه ۵۸ دقیقه‌ای خود می‌گوید به دلیل افشاگری‌هایش درباره "باند فاسد امنیتی" و "خطراتی که انقلاب و نظام را تهدید می‌کند" وزارت اطلاعات رسما او را تهدید کرده است.

رئیس جمهوری سابق ایران حتی از احتمال ترور خود سخن به میان آورده و گفته "خودشان می‌کشند، خودشان هم مراسم عزاداری بر پا می‌کنند و بعد دیگران را متهم می‌کنند".

ماجرای "خرید جزیره و فرار مسئولان"

احمدی‌نژاد در پایان مصاحبه خود ماجرای خرید جزیره توسط مسئولان را دوباره مطرح کرده و گفته است "اگر خشم ملت بالا بیاید آنها فرار خواهند کرد".

رئیس جمهوری سابق ایران پیش از این در دیدار با جمعی از مردم استان اردبیل گفته بود: «بعضی از اینها پول‌ها را برده‌اند، حتی جزیره خریده‌اند که یک زمانی اگر خشم ملت بالا آمد، فرار کنند. نمی‌دانند که اگر خشم ملت بجوشد، در آن جزیره هم آرامش نخواهند داشت.»

عضو تشخیص مصلحت نظام در ادامه مصاحبه جدید خود این افراد را "باند امنیتی با عده‌ای از صاحب‌منصبان و صاحبان قدرت" توصیف می‌کند که مانع از رسیدن مردم به حقشان می‌شوند.

او می‌گوید: «اینها فقط به منافع خودشان فکر می‌کنند و به ظاهر خود را سوپرانقلابی جا می‌زنند. حق ملت، منافع مردم، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، مصلحت کشور، نظام، دین و ایمان مردم برای این افراد پشیزی ارزش ندارد.»

مخاطب گفته‌های محمود احمدی نژاد افرادی هستند که در حاکمیت حضور دارند

احمدی‌نژاد در ادامه افشاگری‌های خود گفته است که بعضی از این افراد را از نزدیک می‌شناسد و با آنها بحث کرده است. اما او نام این افراد را عنوان نکرده است.

عضو تشخیص مصلحت نظام در ادامه صحبت‌های خود هشدار داده که "امروز اینها از همیشه خطرناک‌تر" شده‌اند ولی اگر راه‌ها بسته شود آنوقت است که فرار آنها فرا می‌رسد.

به گفته احمدی‌نژاد این افراد برای روز مبادا نیز برنامه‌ریزی کردند. او می‌گوید: «این افراد منابع مالی بسیار زیادی را از کشور خارج کردند. اسناد اقامت خود، بستگانشان را فراهم کردند. اینها از انجام هر جنایتی فروگذار نیستند. من قبلا هم گفتم که یک گروه و باند جزیره هم خریدند یعنی تمام امکانات برای پایان ماموریتشان را فراهم کردند. الآن احساس آنها این است که زمان فرار بسیار نزدیک شده است.»

مخاطب گفته‌های آقای احمدی نژاد افرادی هستند که در حاکمیت حضور دارند. اما مقامات عالیرتبه کشور تا کنون در این باره سکوت اختیار کرده‌اند و تا کنون فقط دستیار وزیر اطلاعات به سخنان احمدی‌نژاد واکنش نشان داده است.

بسیاری در ایران گفته‌اند اگر سخنان رئیس جمهوری سابق ایران صحت داشته باشد و چنین افرادی وجود دارند،‌ قوه قضائیه باید آن‌ها را معرفی کند و بگوید این جزیره کجاست که خریداری شده و صاحبان آن‌ها چه کسانی هستند.

احمدی‌نژاد در نسخه کامل مصاحبه ویدیویی خود درباره ماجرای ترور دانشمندان هسته‌ای، انفجار در تاسیسات نطنز و سرقت پرونده هسته‌ای ایران در تورقوزآباد نیز صحبت کرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy