Sunday, Jun 13, 2021

صفحه نخست » جناب تاج زاده! در انتخابات هر چه می کنید، به یاد مهندس موسوی هم باشید!؛ ف. م. سخن

4C7DFF95-A456-424E-AEF4-13AAA9D3F606.jpegدر یک ماراتن نفس گیر ۲۴ ساعته، اتاقی تشکیل شده بود در کلاب هاوس با مدیریت جناب دکتر علیرضا وثوقی و با حضور شخصیت های سیاسی مخالف و موافق جمهوری اسلامی مانند جناب دکتر پیرموذن و جناب دکتر نوری زاده.

قرار بود آقای مصطفی تاج زاده در این اتاق حضور یابند و به سوال و نظر حاضران پاسخ دهند. متاسفانه وقت ایشان کوتاه بود و تنها چند سوال به اختصار مطرح شد.

من هم چند ساعتی در این اتاق بودم و قصد داشتم این پیغام را به آقای تاج زاده برسانم که نامزد سال ۸۸ انتخابات، یازده سال است که در حصر خانگی ست، و جا دارد کسانی که در انتخابات ۱۴۰۰ نقش و اثری دارند، چه در انتخابات حاضر شوند چه آن را تحریم کنند، به یاد او باشند و خواهان آزادی او و خانم رهنورد شوند.


در بحث های پیش از حضور آقای تاج زاده چند بار موضوع پیام موسوی و اشاره ضمنی او به این که نباید به سمت ستمگران متمایل شد که نتیجه اش سوختن در آتش جهنم است مطرح کردم که این یعنی عدم حضور در انتخابات و متمایل شدن به سمت ستمگران حکومت.

متاسفانه فرصتی برای بحث در این باره با آقای تاج زاده نشد و تنها به این که یادی از اسارت مهندس موسوی شود بسنده شد و ایشان هم وعده داد که حتما این کار صورت خواهد گرفت.

اما ما کار خودمان را می کنیم. تحریم انتخابات و درخواست آزادی محصوران. انسانیت حکم می کند که زن و مرد سالخورده ای که یازده سال است به خاطر حضور در انتخابات و ضایع شدن رای مردم و به روی کار آمدن کسی که امروز او هم مغضوب حکومت شده است به حبس و حصر افتاده اند آزاد شوند.

مناسب ترین زمان برای طرح خواست آزادی این دو، همین زمان انتخابات است که در سه دوره قبل منجر به فجایع سال ۸۸ و اسارت مهندس موسوی و همسرش شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy