Monday, Jun 14, 2021

صفحه نخست » تهدید ده‌نمکی به حصر اصلاح‌طلبان

hasr_061131.jpgو تاکید کرباسچی به اصلاح‌طلب شدن اصولگرایان...

یک فعال رسانه‌ای گفت: حرف‌های گفته شده در مناظره از قبل خیلی تندتر بود، اما مردم به یک بلوغ سیاسی رسیدند و در رای دادن به یک دوقطبی سازی نمی‌رسد.

اعتمادآنلاین | مسعود ده‌نمکی، کارگردان و فعال رسانه ای در کلاب هاوس گفت: دوستان باید بدانند که یک اتفاقات جدیدی رخ داده است، در جریان انقلاب از یک سری شاخص‌ها و آدم‌ها عبور شده است. این عبور به اسم پایداری نیست، این جریان جدید از طیف سنتی جریان راست هم عبور کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، وی گفت:‌ نه این که بخواهند آن‌ها را حذف کنند، اما شعارها و مدل رفتاری جدیدی شکلی گرفته است. در چهلمین سال این موضوع طبیعی است و من اسم آن را بلوغ سیاسی یک جریان می‌گذارم.

ده نمکی گفت: حرف‌های گفته شده در مناظره از قبل خیلی تندتر بود، اما مردم به یک بلوغ سیاسی رسیدند و در رای دادن به یک دوقطبی سازی نمی‌رسد. یا بحث گشت ارشاد در مناظره‌ها مطرح شد، آخر در جامعه امروز کدام گشت ارشاد وجود دارد؟ این دو قطبی سازی جواب نداد و بعید می‌دانم اگر فراخوانی بیاید در نتیجه انتخابات تاثیری داشته باشد.

این چهره سیاسی رسانه ای گفت: من سهمی در پیروزی و قدرت ندارم، اما احساس می‌کنم که دوستان رقیب را نشناختند و فکر می‌کنند که با جبهه پایداری ۱۰ سال قبل روبرو هستند. اگر اصلاح طلبان هم نتوانند خود را تغییر بدهند دچار یک حصر تاریخی می‌شوند.

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران در واکنش به اظهارات ده نمکی گفت:قاعدتا این نفوذ همین افکار اصلاح طلبانه است که همه کاندیداها بحث آزادی فضای مجازی، روابط خارجی و ...را مطرح می کنند. این کاندیداها همان شعارهای دولت را مطرح می کنند. علتش شاید عمق این نفوذ این خواسته ها در مردم است.

وی گفت:‌الان کسی اگر با برجام مخالفت کند، با روابط خارجی درست مخالفت کند یا با فضای مجازی مخالفت کند مردم به او رأی نمی دهد. ما رقیب را شاید درست نشناختیم، چطور است که قبل از انتخابات به سمت بستن فضای مجازی می رفتند یا محدودیت هایی برای اینستاگرام از ناحیه مقامات قضایی بود ما هم نشناختیم چطور شد که در انتخابات چنین تغییراتی ایجاد شده است.

کرباسچی گفت: نسل جدید و متولدین ۷۰ و ۸۰ به بعد خواسته هایی دارند که نه ما احزاب، بلکه کل حاکمیت باید به خواسته های آنها برسند و به این چالش عظیم بین نسلی بپردازند. اصولا این نسل چالش عمیقی با نسل قبل دارند که از گرفتاری های نظام ما خواهد بود و همه باید این نسل را بشناسیم.

وی گفت:‌همین آقای ده نمکی هم تغییر کرده است، ایشان یک وقتی جزو حزب الله بودند و در کنار آقای الله کرم بودند و آن زمان ما در شهرداری بودیم و علیه ما تظاهرات می شد ولی الحمدالله تغییراتی شد که از پربیننده ترین فیلم های ایران را ساختند و با جبهه جنگ خیلی شوخی کردند و مردم را شاد کردند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy