Wednesday, Jun 16, 2021

صفحه نخست » به دیکتاتور و رژیم عصر حجری‌اش نه بگوییم، علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr.jpgبه نام ملتی کهن و متمدن، احترام دنیا را، با در خانه ماندن و به دیکتاتور و رژیم عصر حجری‌اش نه گفتن، بر می‌انگیزیم.
آنچه در صحنه انتخابات قلابی و خر داغ کنی جاری میگذرد. انتخاب همتی است و نه رئیسی. وقتی همه رسانه‌های داخلی و خارجی وابسته به رژیم، به نفع همتی تبلیغ می‌کنند. یعنی کاندید اصلی، همتی است. وقتی اتاق فکر رژیم، به عنوان یک شعار کلیدی انتخاباتی، فرمان صادر می‌کند که: (اگر یک مترسک هم جای همتی بود. باید به او رای داد) یعنی بازگشت به همان پروسه همیشگی انتخاب بین بد و بدتر و تشویق مردم به رای به بد، در مقابله با بدتر، تا آسیب کمتری به بینند. وقتی قریب به دویست تن از سران باصطلاح اصلاح طلبان، از جمله ظریف، خواهان رای به همتی میشوند، یعنی در مقابل رئیسی دیو، به همتی فرشته، باید رای داد. همین چند وقت پیش بود. که ظریف، در پاسخ به خبرنگار خارجی گفت: شرکت میلیونی مردم درانتخابات، تایید تمامیت جمهوری اسلامی است و در مقابل سیوال مربوط به شرارت‌های اتمی، موشکی، باج گیری، گروگانگیری، جنگ‌های نیابتی و کشتار در سوریه و یمن و.. گفت: این راهی است. که ملت، خود، آن را انتخاب کرده است.

همتی فردی است. که به عنوان رئیس بانک مرکزی، بخاطرچاپ پولهای کاغذی بی پشتوانه، برای دولت روحانی، باعث بی ارزش شدن پول ملی و تورم افسار گسیخته و در نتیجه افزایش چند برابری قیمت کالاهای اساسی و روزانه مردم و تشدید وحشتناک فقر ملی و فلاکت بیشتر جامعه و نزول طبقه متوسط، به جمع دهها میلیونی فقرا گردید. ضربه‌ای که همتی، به زیربنای اقتصاد و بازار و ارزش پول ملی و دارایی‌های مردم زد. در تاریخ ایران و حتی بشریت بی سابقه بود و هست. عواقب این بی خردی و بی سوادی مطلق، سالهای سال گریبانگیر ملت ایران خواهد شد. همتی همچنین جایزه پولهای بی پشتوانه‌ای، که چاپ کرده و در اختیار سپاه، از جمله سپاه قدس گذاشته که آن پول‌ها را، در افغانستان، عراق و لبنان و... به دلار تبدیل کرده، پول حزب الله، حماس و مزدورانش در عراق، سوریه و.. را به پردازد، می‌گیرد.
عدم شرکت در انتخابات قلابی پیش رو، یعنی نه گفتن به جمهوری اسلامی و رهبر و مخلفات‌اش از جمله مجتبی، که مهندسی انتخابات جاری را، با مزدوران و همپالگی‌های وابسته، به عهده گرفته است. در نتیجه در خانه می‌مانیم. تا آرزوی تداوم این بساط اهریمنی در ایران و شرارت‌هایش در منطقه و جهان و نسبت دادن آن به ملت ایران را، به گور ببرند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy