Tuesday, Jun 29, 2021

صفحه نخست » طلسم ۵۵ ساله شکست: انگیس، آلمان را حذف کرد

UK_062821.jpgبی بی سی - تیم انگلیس با نتیجه دو بر هیچ، تیم قدرتمند آلمان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا رسید.

اولین گل تیم انگلیس را « رحیم استرلینگ» در دقیقه ۷۵ به ثمر رساند. یازده دقیقه بعد، کاپیتان این تیم، «هری کین»، برای محکم‌کاری گل دوم را وارد دروازه آلمان کرد.

از سال ۱۹۶۶ به این سو، این نخستین پیروزی انگلیس برابر آلمان در دور حذفی یکی از مسابقات مهم است.

تیم ملی انگلیس حالا باید در یک چهارم نهایی، مقابل یکی از دو تیم سوئد یا اوکراین بایستد.

این پیروزی به تیم انگلیس اعتماد به نفس بخشید. اما شکست تیم قدرتمند فرانسه به دست سوئیس، که شهرت رقیب را نداشت، انگلیسی‌ها را به فکر انداخته که نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند.

«گرت ساوت‌گیت»، سرمربی تیم ملی انگلیس، بزرگ‌ترین پیروزی خود را در این بازی به دست آورد.

«یوآخیم لوو»، سرمربی تیم ملی آلمان که پانزده سال در این سمت است و پیشتر هم دو سال در کنار «یورگن کلینزمن» روی نیمکت مربیان تیم آلمان نشسته بود حالا باید با تیم ملی کشورش خداحافظی کند. هانزی فلیک، دستیار قدیمی او در تیم ملی و سرمربی پیشین بایرن مونیخ جایش را بگیرد.

«جوردن پیک‌فورد»، دروازه‌بان تیم انگلیس، یک بار دیگر توانست سرنوشت بازی را عوض کند. او با مهارت توانست جلوی گل شدن دو ضربه‌ را بگیرد. یکی را «تیمو ورنر» و دیگری را «کی هاورتز» به سوی دروازه او شلیک کرده بودند.

«توماس مولر» از تیم آلمان، فرصت داشت تا بعد از گل اول انگیس، توپی را وارد دروازه این کشور کند اما این موقعیت را از دست داد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy