Monday, Jul 5, 2021

صفحه نخست » اژه‌ای می‌تواند هر کسی را به جرم داشتن آلت زنا سنگسار کند!

egehei.jpgابومالش - خبرنامه گویا

با انتصاب حجت الاسلام محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضاییه گام دوم برای رسیدن به حکومت اسلامی برداشته شد ونظام ولایی یکدست شد ومی‌توانیم بگوییم که مملکت توسط سران همسوی سه قوه و یا همان "انجمن اسلامی قاتلین" اداره می‌شود. خدا شاهد است قصد اهانت به بقیه مقامات بالای مملکت را ندارم و نمی‌خواهم سطح آنها را پایین بیاورم، آن‌ها هم به اندازه سهم خود قاتل هستند ولی نه درحد سران سه قوه. بنابر تحقیقات و تتبعاتی که بنده انجام داده‌ام حجت الاسلام اژه‌ای تنها قاضی القضات در طول ۱۴۰۰ سال تاریخ اسلام است که گازمی گیرد وسوت بلبلی می‌زند، بقیه از این استعدادها بی بهره بودند. حجت الاسلام اژه‌ای ملغمه‌ای ازروسای دو قوه دیگراست، یعنی هم استعداد آدمکشی آیت الله رئیسی را دارد وهم استعداد فساد قالیباف را. آن طورکه برخی ازعناصر ضد انقلاب خارج نشین می‌گویند ایشان ثواب بازجویی و شکنجه را هم در کارنامه خود دارد.

نظر به این که ما ملت شهید پرورضعف حافظه داریم، ممکن است که حجت الاسلام اژه‌ای، خاوری را که خودش فراری داده برگرداند و مانند طبری که دست راست آملی لاریجانی بود، خاوری هم دست راست ایشان شود. مقامات جمهوری اسلامی معمولاً یک کسی کنار دستشان دارند که کثافت کاری‌هایشان را انجام می‌دهد، به عبارت دیگر چاه فاضلاب آن هاست، به عنوان مثال طبری چاه فاضلاب آملی لاریجانی و شریفی چاه فاضلاب قالیباف بودند. این پدیده چاه‌های فاضلاب واقعا عمومیت دارد، حتی تعداد زیادی ازمدیران رده‌های میانی هم چاه‌های فاضلاب خود را دارند ولی چاه‌های آنها کم عمق تر است.

گاهی مصلحت نظام ایجاب می‌کند که بعضی ازاین چاه‌های فاضلاب مانند طبری به زندان بیفتند ولی خوشبختانه ما درنظام مقدس اسلامی چیزی که کم نداریم چاه فاضلاب است واصلاً کل نظام مدیریتی مملکت یک فاضلاب تمام عیار است.


حجت الاسلام اژه‌ای سال‌ها در قوه قضائیه تجربه داشته و قوانین جمهوری اسلامی را به خوبی می‌شناسد ومی داند که قانون درنظام مقدس ما موجودی زنده است وحرکت می‌کند ولی همیشه دنده عقب می‌رود. در کشورهای دیگر معمولاً مردم قانون را نقض می‌کنند ولی درنظام ولایی ما قانون مردم را نقض می‌کند. حجت الاسلام اژه‌ای می‌داند که درقوانین نظام مقدس می‌توان هر کسی را به هر دلیلی اعدام کرد، یعنی اگر کسی سفیدترین کارنامه را هم ازنظرجمهوری اسلامی داشته باشد برطبق قوانین نظام مقدس می‌توان حد اقل یک دلیل پیدا کرد و او را اعدام کرد واگراعدام نشود نشانه لطف نظام است، لطفی که متاسفانه ما قدرآن را نمی‌دانیم. تصورکنید شما حزب الهی هستید و جای مهر پیشانی شما خیلی قلمبه است، یک روزاشتباهاً به کاهدان می‌زنید وانگشت درسوراخی فرومی کنید که نباید فرومی کردید، آن وقت قانون می‌آید و شما را نقض می‌کند، شما را از قطار ریزه خواران نظام بیرون می‌اندازند و به طرفة العینی مفسد فی الارض می‌شوید و شما را مثلاً به جرم داشتن آلت‌ زنا اعدام می‌کنند.


حجت الاسلام اژه‌ای چهل سال است که این کاره است وزمانی مانند آیت الله رئیسی پس ازاقامه نماز صبح تیرخلاص می‌زد. تخصص حجت الاسلام اژه‌ای دراین قبیل کارها انکار ناپذیر است وبه همین دلیل است که رهبری ایشان را انتخاب کردند.


البته قوم وخویش ضد انقلاب ما نظردیگری دارد ومعتقد است که رهبری این سه لولوخورخوره را آورده تا مردم را مرعوب کند، غافل از آن که "آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت".

تیر ۱۴۰۰



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy