Tuesday, Jul 6, 2021

صفحه نخست » قطع و وصل برق: علت آتش سوزی در غرب تهران

dutch5.jpgدویچه وله - آتش‌سوزی در بارانداز سازمان اموال تملیکی در جاده مخصوص کرج پس از چند ساعت مهار و دلیل آن، قطع و وصل برق اعلام شد. عملیات اطفای حریق تا پاسی از شامگاه دوشنبه ۱۴ تیر ادامه داشت.

شش سوله‌ بزرگ طعمه حریق شده‌اند که متعلق به سازمان املاک تملیکی بوده‌اند. این سازمان وظیفه جمع آوری و نگهداری، اداره و فروش کالاهای متروکه دولتی و غیردولتی، ضبط شده، قاچاق، کالای قاچاق بدون صاحب یا صاحب متواری را بر عهده دارد.

جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران از مصدوم شدن یک مامور در عملیات اطفای حریق خبر داد و گفت: «در بارانداز املاک تملیکی کالاهای زیادی مانند مواد غذایی، برنج و مواد شوینده در حال سوختن بود و بررسی‌های اولیه نشان می‌هد که پنج مرتبه قطع و وصل مکرر برق و اتصال سیم دلیل حادثه بوده است.»

رسانه‌های داخلی نوشته‌اند که حدود ۱۱ درصد کالاهای موجود در انبارهای این سازمان داروهایی هستند که در شرایط مناسب نگهداری نمی شوند. اقلام بهداشتی، آرایشی، مواد خوراکی، اقلام الکترونیکی، لوازم آشپزخانه، خودروهای سبک و سنگین، لوازم خانگی، تلفن همراه، ابزار آلات صنعتی و پوشاک از جمله کالاهایی هستند که در انبارها نگهداری می‌شدند.

👈مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

هنوز اعلام نشده حجم و سقف بهای این کالاها چه اندازه بوده‌است. سازمان آتش‌نشانی گفته که برآورد میزان آسیب‌ها و تشخیص علت دقیق حریق به زمان نیاز دارد.

موارد آتش‌سوزی در شهرهای ایران به تازگی افزایش داشته است. حدود یک ماه پیش پالایشگاه تندگویان در منطقه "باقرشهر" واقع در جنوب تهران آتش گرفت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy