Saturday, Jul 10, 2021

صفحه نخست » انفجار مهیب در شمال تهران

enfejar_061021.jpgشبکه‌ی خبر سیما در خبری اعلام کرد: «برخی گزارش‌ها از شنیده شدن صدای مهیب در منطقه‌ای در شمال تهران حکایت دارد، جزییات بیشتری منتشر نشده است.

سخنگوی آتش‌نشانی: گروه‌های آتش‌نشانی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بر اساس تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی یک ساختمان در اطراف پارک ملت تهران آتش گرفته است».

خبرنگار تسنیم به نقل از معاون امنیتی استاندار تهران در توییتر نوشت: «در حال اعزام به محل حادثه هستم. فعلا هیچ خبر قطعی نمی‌توان درباره ‎انفجار گفت».

فارس نوشت: «به دنبال انتشار خبر انفجار در حوالی پارک ملت، هم اکنون نیروهای پلیس و آتش نشانی در محل حاضر هستند. حاضرین به خبرنگار ما گفتند منشأ انفجار دقیقا مشخص نیست».

خبرنگار شبکه‌ی خبر از محل‌ حادثه گزارش داد: یک شیء ناشناس در محوطه‌ی پارک ملت منفجر‌ شده است اما خوشبختانه تلفات و مجروح و خسارت به بار نیاورده.

خبرنگار تسنیم از مقابل پارک ملت در ویدئویی گفت: «خبری از آتش‌سوزی نیست؛ یک مقدای جمعیت هست و ماشین‌های امدادی و آتش‌نشانی. گویا صدای انفجار از داخل پارک ملت آمده و‌ بعضی ساکنان اینجا هم صدا را شنیدند ولی هنوز ما آتش‌سوزی ندیدیم».

همچنین معاون امنیتی استاندار تهران در گفت‌وگو با این خبرگزاری می‌گوید: بنده در محل‌ حادثه حضور دارم؛ تنها یک انفجار آن هم داخل پارک ملت صورت گرفته است.

گودرزی در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه تروریستی بوده گفت: در حال بررسی ابعاد و علت حادثه هستیم و پس از اطمینان اطلاع رسانی می‌کنیم.

ویدئوی منتسب به دود حاصل از انفجار در پارک ملت تهران:

العربیه نوشت: برخی منابع تایید نشده از وقوع یک انفجار مهیب توسط یک بمب در یک ساختمان دولتی در شمال تهران در نزدیکی ساختمان صدا و سیما و خیابان ولیعصر روبروی پارک ملت، خبر می‌دهند:

رجانیوز با انتشار تصاویر زیر نوشت: «اولین تصاویر از داخل پارک ملت و نزدیک محل شنیده شدن صدای انفجار»

1.jpg2.jpg3.jpg

پلیس تهران: حادثه پارک ملت، موضوع خاصی نبود

ایران وایر - جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره جزئیات انفجار بامداد روز شنبه در پارک ملت تهران می‌گوید این حادثه موضوع خاصی نبود و فقط در یک لحظه صدای انفجاری شنیده شد.

«حمید هداوند»، جانشین فرمانده انتظامی تهران روز شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰، به اشاره به اینکه علت حادثه همچنان نامشخص است به «باشگاه خبرنگاران» گفته که بر اثر این حادثه هیچ ساختمانی تخریب یا دچار حریق نشده است.

به گفته این مقام انتظامی، حادثه پارک ملت، امنیتی نبوده و پس از وقوع این حادثه در محل مورد نظر فقط تعدادی برگ و شاخه درخت بر زمین ریخته شده بود.

هداوند همچنین فیلم‌های منتشر شده در خصوص ایجاد حریق و انفجار در برخی از ساختمان‌های پایتخت را غیرواقعی خواند و تکذیب کرد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

«جلال ملکی»، سخن‌گوی سازمان آتش‌نشانی تهران نیز درباره این حادثه توضیح داد: «پیرو تماس‌های شهروندان مبنی بر شنیده‌شدن صدای انفجار در محدوده شمال تهران در دقایق اولیه بامداد امروز نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و پس از جستجو در بخش‌های مختلف، هیچ حادثه‌ای مشاهده نشد و نیروها برگشتند.»

براساس برخی گزارش‌ها، صدای انفجار بامداد شنبه، انفجار یک «شی ناشناس» در محوطه پارک ملت بوده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy