Saturday, Jul 31, 2021

صفحه نخست » زنی در کرمانشاه همسرش را تیرباران کرد

زنی که با همسرش اختلاف خانوادگی داشت او را به گلوله بست

ایران وایر - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از مجروح شدن شدید یک مرد به دست همسرش با شلیک گلوله‌های متعدد در شهر کرمانشاه خبر داد.

shooting.jpgسرهنگ محمدرضا آمویی روز شنبه ۹ مرداد با اعلام این خبر به رسانه‌ها گفت که این تیراندازی جنب بلوار سی متری دوم و مقابل شورای حل اختلاف کرمانشاه روی داده است.

معاون نیروی انتظامی کرمانشاه درباره جزییات این رویداد گفت که پس از حضور ماموران در محل مشخص شد تیراندازی از سوی یک زن با اسلحه کلت و به سمت همسرش در پی اختلافات خانوادگی رخ داده و ۶ گلوله به سمت وی که داخل خودرو بوده، شلیک شده است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

سرهنگ آمویی با بیان اینکه یکی از گلوله‌های شلیک شده به پشت گردن مضروب اصابت کرده است، افزود: این فرد با جراحات شدید به بیمارستان منتقل شده است. معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۲ بهمن نیز که به سرعت در محل تیراندازی حاضر شده بودند اقدام به دستگیری عامل تیراندازی کردند.

وی در پایان با بیان اینکه عامل این تیراندازی که باعث رعب و وحشت مردم هم شده بود در اختیار پلیس قرار دارد، گفت: تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن علت اصلی این تیراندازی ادامه دارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy