Monday, Aug 9, 2021

صفحه نخست » محرومیت سنگین امیر قلعه‌نویی به‌دلیل سخنان جنجالی پیرامون ظلم ۴۰ ساله

arab9.jpgالعربیه - کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان را به دلیل اظهارات پس از دیدار برابر استقلال، از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران دوشنبه 18 مرداد، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان را به دلیل اظهارات پس از دیدار برابر استقلال به سه ماه محرومیت از همراهی تیم خود در تمامی مسابقات و پرداخت 300 میلیون تومان جریمه نقدی، محکوم کرده است.

قلعه‌نویی، پس از دیدار مرحله نیمه‌نهایی در مقابل استقلال که با شکست تیم او با نتیجه 2 بر یک همراه بود، اظهار داشت:«در این 40 سال فقط چیزی که بوده ظلم بوده و ظلم بوده و ظلم و نمونه‌اش را در فوتبال هم مشاهده می‌کنیم.»

سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران در این راستا نوشت:«امیر قلعه‌نویی به سه ماه محرومیت از همراهی تیم خود در تمامی مسابقات رسمی فوتبال در فصل آتی و پرداخت 3 میلیارد ریال جریمه نقدی، سعید الهویی به دو ماه محرومیت از همراهی تیم خود در تمامی مسابقات رسمی فوتبال در فصل آتی و پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی و باشگاه گل‌گهر سیرجان نیز به پرداخت مبلغ دو میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.»

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

پیشتر سازمان بسیج ورزشکاران با انتشار بیانیه‌ای خطاب به سخنان امیر قلعه‌نویی، سرمربی باتجربه گل‌گهر سیرجان، واکنش نشان داده بود.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «از شما انتظار چنین سخنان ناصوابی نمی‌رفت. باید در اولین فرصت از مردم و جامعه انقلابی عذرخواهی کنید.»

شایان ذکر است که با گسترش نابسامانی‌ها و ناراضایتی‌ها، اعتراضات در میان اقشار مختلف جامعه ایران از جمله آنها اهالی ورزش افزایش یافته و سرکوب‌‌ شدید دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران علیه معترضان را به دنبال داشته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy