Tuesday, Aug 10, 2021

صفحه نخست » خدایا پارتی‌بازی کن و نوبت دیدار حضرت عزرائیل با مقامات عالی نظام را جلو بینداز! ابومالش

ezrael.jpgحضرت پروردگار اگر عزرائیل را راهنمایی کنی که در کشور ما به سراغ سران نظام برود، واقعاً سرش خلوت می‌شود. برای اینکه تمام این مرگ میرها که سر حضرت عزرائیل را شلوغ کرده، به بی کفایتی سران نظام ما بر می‌گردد. پروردگارا اگر عزرائیل را زودتر سراغ آن کسی بفرستی که من جرات نمی‌کنم اسمش را بیاورم ولی تو می‌دانی منظورم کیست، به ملت ما نشاط و عشرت دست می‌دهد و میلیونها رکعت نماز شکربرایت به جا خواهند آورد. حضرت پروردگار صادقانه خدمتتان عرض کنم که به نظر من در مورد فرشتگان مقربت، عدالت رعایت نشده است. عزرائیل، بخصوص در این روزها، یک تنه، به اندازه همه فرشتگان مقرب و غیر مقرب کار می‌کند، بقیه فرشتگان مقرب تقریباً بیکارند حضرت جبرئیل پیغمبر به پیغمبر می‌آید و آیاتی نازل می‌کند و می‌رود و بخصوص پس از حضرت محمد که خاتم الانبیا است دیگر تا روز قیامت کاری ندارد. از ایشان بیکار تر حضرت اسرافیل است که قرار است روز قیامت شیپور بزند و به مرده‌ها فرمان برپا بدهد و بعداً ماموریتش تمام شود. حضرت میکائیل که مسئول رزق و روزی است ازسال پنجاه وهفت در ایران رویت نشده است. می‌گویند قسم خورده تا شاه برنگردد به ایران برنمی گردد، ما شیعه هستیم و ۱۴۰۰ سال است که برای امام حسین به سرو کله خود میزنیم آن وقت او رزق و روزی را به غیر مسلمان‌ها و مسلمان هایی می‌دهد که ما غیر مسلمان‌ها را بر آن‌ها ترجیح می‌دهیم.

تا آنجا که ما می‌دانیم این حضرت عزرائیل معاون و یا دستیار هم ندارد و همه کارها را خودش باید انجام بدهد. می‌گویند که بسیار مهربان است با آدم‌ها صحبت می‌کند وآن‌ها را قانع می‌کند که بمیرند، کسی که بتواند آدم‌ها را قانع کند که به میل خودشان بمیرند، واقعاً از نظر دیپلماسی بسیار قوی است، بهتر است ظریف را پیش ایشان بفرستیم تا دیپلماسی یاد بگیرد. برخلاف فیلم‌های غربی ایشان یک داس خفن در دست ندارد و به سر و کله آدم‌ها نمیزند، برای آنکه هیچ فرشته عاقلی با داس به سر و کله آدم مرده نمی‌زند، آن هم حضرت عزرائیل که بزرگترین متخصص مرگ و میردر کائنات است. حضرت پروردگار صادقانه خدمت شما و حضرت عزرائیل عرض می‌کنم که خیلی از این کسانی که در مملکت ما می‌میرند نوبتشان نیست وخیلی از کسانی که نمرده‌اند جداً نوبتشان رد شده است. اگر حضرت عزراییل نگاهی به اعضای مجلس خبرگان، شورای نگهبان، مقامات مملکتی و علمای اعلام بکند به من حق می‌دهد. من غلط می‌کنم در امور خداوندی دخالت کنم ولی شاید یکی کسی در این دفاتر دستکاری کرده و نوبت‌ها را پس و پیش کرده ویا پرونده آنها گم شده است.
خداوندا خودت بهتر میدانی که این چینی‌ها ول کن نیستند الان دنبال درست کردن ویروس‌های دیگری هستند و کار حضرت عزراییل را بیشتر و بیشتر می‌کنند، بعد از پارتی بازی برای جلو انداختن ملاقات حضرت عزرائیل با رهبران ما، خواهشمند است ملاقات ایشان با رهبران چین را هم جلو بینداز.
پروردگارا، اگر ممکن است از حضرت عزرائیل بخواه که مانند دکترها که گاهی استثنائاً یک مریض را خارج از نوبت بین مریض‌ها می‌بینند این پوتین را هم وسط مریض‌ها ببیند.
زیاده مصّدع اوقات نمی‌شوم.
مرداد ۱۴۰۰
ابومالش



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy