Tuesday, Aug 10, 2021

صفحه نخست » قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن تا ساعاتی دیگر امضا می‌شود

messi.jpgیورونیوز - لیونل مسی، ستاره آرژانتینی فوتبال جهان تا ساعاتی دیگر به باشگاه پاری سن ژرمن می‌پیوندد.

اسطوره فوتبال آرژانتین و باشگاه بارسلونای اسپانیا پس از ۱۷ سال بازی با لباس آبی و اناری پوشان، پنجشنبه گذشته این تیم را ترک کرد و حالا قصد دارد با پاری‌سن‌ژرمن فرانسه قرارداد امضاء کند.

قرارداد مسی با پاریسی‌ها دو ساله و با قابلیت تمدید برای سال سوم خواهد بود. لیونل مسی به همراه خانواده‌اش ظهر روز سه‌شنبه بارسلونا را به مقصد پاریس ترک کرد.

پیش بینی می‌شود که لیونل مسی ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در پاریس حاضر شود. گفته می‌شود ابتدا تست‌های پزشکی برگزار خواهد شد و سپس این اسطوره فوتبال دنیا قرارداد خود را با باشگاه جدیدش به امضا می‌رساند. پیش‌بینی می‌شود مسی فردا، چهارشنبه در یک نشست خبری حضور پیدا کند.

مطالب بیشتر در یورونیوز

رسانه‌های ورزشی می‌گویند لیونل مسی دستمزدی بالغ بر سالانه ۳۵ میلیون یورو از پاری‌سن‌ژرمن دریافت خواهد کرد.

بعد از آنکه روز پنجشنبه باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای اعلام کرد قرارداد با مسی تمدید نخواهد شد، شایعات زیادی در خصوص احتمال پیوستن برنده ۶ توپ طلای فوتبال جهان به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن منتشر شد.

مسی که بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال می‌دانند در باشگاه جدید زیر نظر سرمربی آٰژانتینی یعنی پوچتینو کار خواهد کرد. پاریسی‌ها برای فصل آینده خط حمله‌ای رویایی متشکل از مسی، نیمار، ام‌باپه، دی‌ماریا و همچنین مائورو ایکاردی را در اختیار خواهند داشت.

پاری سن ژرمن که پیشتر با جیجو دوناروما، دروازه‌بان تیم آث میلان و بهترین بازیکن یورو ۲۰۲۰ به توافق رسیده بود، حالا بهترین بازیکن کوپا آمریکا ۲۰۲۱ یعنی لیونل مسی را هم در جمع یاران خود خواهد داشت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy