Saturday, Aug 14, 2021

صفحه نخست » احمدی‌نژاد توسط یک مقام ارشد امنیتی تهدید شد

an_081421.jpgدر جریان انتخابات ریاست جمهوری، فرمانده قرارگاه امنیتی ثارالله تهران، با احمدی نژاد دیدار کرده و او را از هرگونه اعتراضی بعد از رد صلاحیت در انتخابات، برحذر داشته بود

ایندیپندنت فارسی - محمود‌ احمدی‌نژاد می‌گوید در پی سخن گفتن درباره خطر طالبان و نیز خطر وجود یک باندِ به گفته وی فاسد در نهادهای امنیتی کشور، مورد تهدید قرار گرفته است. او می‌گوید که یک مقام ارشد امنیتی او را تهدید کرده است که با اطرافیان و نزدیکانش، از جمله اسفندیار رحیم‌مشایی، رئیس دفتر سابق او، علی‌اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی‌اش، و حمید بقایی، معاون اجرایی پیشین او، برخورد خواهد شد.

احمدی‌نژاد نام آن مقام امنیتی را ذکر نکرده است، اما در جریان انتخابات ریاست جمهوری دو ماه قبل، حسین نجات، فرمانده قرارگاه امنیتی ثارالله تهران، با وی دیدار کرده و او را از هرگونه اعتراضی بعد از رد صلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری، برحذر داشته بود.

محمود احمدی‌نژاد که در اواسط دهه ۱۳۸۰ به عنوان رئیس جمهوریِ مورد حمایت علی خامنه‌ای به قدرت رسید، بعدها به دلیل اختلاف نظر با خامنه‌ای بر سر برکناری وزیراطلاعات به حاشیه رانده شد.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

او در سال‌های اخیر با انتشار ویدیوهای انتقادی و نیز ارسال نامه‌های انتقادی سرگشاده به علی خامنه‌ای، به یکی از منتقدان داخلی نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است. برخی معتقدند که به دلیل همین مواضع، عضویت او در دوره آینده مجمع تشخیص مصلحت از سوی علی خامنه‌ای تمدید نخواهد شد. ولی برخی دیگر از تحلیل‌گران معتقدند که خامنه‌ای برای جلوگیری از هزینه‌های احتمالی بیشتر انتقادات از سوی احمدی‌نژاد، عضویت او را همچنان تمدید خواهد کرد.

محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری اخیر ایران ثبت‌نام کرد و پیش‌بینی می‌شد که از محبوبیت بالایی در بین رای دهندگان برخوردار شود، اما از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد. او اعلام کرده بود که در صورت رد صلاحیت شدن رای نخواهد داد و در انتخابات شرکت نخواهد کرد، و به این سخن خود وفادار ماند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy